Ailem yine telefonumu aldı, nasıl geri alacağım?

Lütfen üşenmeden okuyun benim için çok önemli bir konu. Daha önce babam maillerimi falan gördüğü için baya sinirlenip almıştı, 15-20 gün sonra geri verdi ve ben de günde en fazla 2 saat bakacağıma söz verdim. Ama babam sözümde durmadığımı gördü. 2 gün önce gece vaktinde annem beni babama şikayet etmiş çok bakıyor al elinden diye, dün sabah da annem önce telefonumu aldı ve kontrol etti, daha sonra babama verdi ve babam format attı ve "Sanal dünyadan çık artık yeni bir hayat seni bekliyor, telefonsuz yaşayacaksın." gibi şeyler söyledi ve alıp sakladı. Ne zaman verir bilmiyorum. Sizce en kısa sürede geri almak için ne yapmalıyım? En çok değer verdiğim insanla da ayrı şehirlerde yaşamaya başladığımız için sadece whatsapptan konuşabiliyorduk. Şimdi bilgisayardan discorddan zar zor bir iki kelime edebiliyoruz ama gerçekten çok zor normalde 7/24 konuşurduk. Nasıl geri alacağım?

Ailem yine telefonumu aldı, nasıl geri alacağım?
Cevapla