Gece gece fanfinfon sesleri duyma sorunsalı?

Bunu yaşayan tek kişi ben olmayayım lütfen. Resmen travma yarattı bende. Küçüklüğümden beri geceleri nadirde olsa bezen annemle babamın fanfinfon seslerini duyuyorum. Odaları bizim odayla salonun arasında ve duvarlarda çok ince. Hayır kapıyı da kapatmıyorlar ya. Bunu ilk yaşadığımda daha çoçuktum ve yemin ederim travma yaratmıştı bende gece hiç uyuyamamıştım. Ve şu an bile aynı derece de travma, tiksinti yaratıyor. Neyse lise bittiğine göre artık evde takılıyorum ve gececi tayfaya geçiş yaptım. Geceleri sıcaktan uyuyamıyorum uykum kaçıyor tüm gece vampir gibi uyanık kalıyorum. Bizim salonda da klima var geceleri orayı açıp koltuğa yayılıyorum ama ne demiştim ben? Annem gilin odası salonun yanında.. Geceleri hiç rahat edemiyorum artık ne odamda ne salonda. Kulaklığı takıp son ses müzik açıyorum seslerini bastırmak için kulak zarımı patlatıcam bu gidişle. Bazen benim salonda olduğumu bile bile yapıyorlar aman sessiz ol sude salonda diye kakara kikiri yapıyorlar midem ağzıma geliyor öyle bir utanıyorum ki. Yemin ederim bıktım ya valla bu evde hiç rahatlık bulamayacağım. Bunu yaşayan tek ben değilimdir dimi?

Gece gece fanfinfon sesleri duyma sorunsalı?
Cevapla