Aile & Toplum Cumartesi günü iş aramaya çıkılır mi :( ? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Ya çok geç uyanıyorum kaç gündür hafta içi gidemedim yarın gitsem olur mu iş bulmaya Güncellemeler+1 yıl Ya bir iş buldum sahibinden. comdan firmanın adı yazıyor Google'dan baktım ama firma ankaradaymis acaba firmayı arasammi burada şubesi var mı diye? Cumartesi günü iş aramaya çıkılır mi :( ? Cevapla İş Soruları Arama Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Rüzgâr8888 Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Is aramaya çıkmak nedir hersey internetten yapılıyor artık 1 13 Yorumla Soran +1 yıl İnternetten zor oluyo ya Yorumla Rüzgâr8888 +1 yıl Yoo gayet kolay valla Yorumla Soran +1 yıl Yüz yüze daha iyi bence bidaha görüşmeye gitmekle uğraşmam hicteyse Yorumla Rüzgâr8888 +1 yıl Sen bu saatte ayaktaysan bugunde gidemezsin😂😂Senin meslek ne peki? Yorumla Soran +1 yıl :(((( offf alarm kurcam gerçi kuruyordum hep ama uyanıp uyuyordum ofis işi Yorumla Rüzgâr8888 +1 yıl Mümkün degil uyanamazsin biraz daha bekle direk çık madem öyle 😂😂 Yorumla Soran +1 yıl Uykusuz gidemem baş ağrısı mide bulantısı oluo :( Yorumla Rüzgâr8888 +1 yıl Uyursan da kalkamazsın eminim sen üşengeçlikten işsiz kalırsın kesin balık burcusun sen 😂😂😂 Yorumla Soran +1 yıl Yok boğa Burcu 🤣 Yorumla Rüzgâr8888 +1 yıl Ahahah ikinci tahminim boğaydi😂😂😂 anca ye iç yat sonrada is yokk deee😂😂😂 Yorumla Soran +1 yıl 🤣🤣🤣🤣🤣off hayır aslında ondan değil iş görüşmelerine gitmek çok yoruyor insanı her yönden nasıl olsa olumsuz olck diyorum bende umudum kalmadı belki ondan böyleym Yorumla Rüzgâr8888 +1 yıl Yahu internetten bul ara samimiyetsizse gitme sende cok zor değil emin ol yani gidip bu sıcakta dolaşma akillim Yorumla Soran +1 yıl Yakın yer ya Yorumla
GopÇocuğu Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 827 cevap paylaştı. Dışarı çıkıp iş bakma olayı devam ediyor mu? 1 54 Yorumla Soran +1 yıl Yüzyüze daha iyi olur internetten zor oluyo Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Yüz yüze de gidip şirket şirket mi geziyorsun iş var mı diye Yorumla Soran +1 yıl Ofis plazasi var burada kat kat ofisler oranın güvenliğine sorcm bir de bir yer var orada eleman ariyorlarms oraya gidicem ama cumartesi plurmu ki? Yorumla Soran +1 yıl Eleman arayan yer bugün açık ztn orayada gidicem başka da bakcm Yorumla GopÇocuğu +1 yıl O plaza kariyer. net e ilan bırakmıştır Yorumla Soran +1 yıl Bulamam ki öyle Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Niye 81 ilden iş ilanı var orada cv ysz bavuru yap Yorumla Soran +1 yıl Yok ys olmuyo oyle Yorumla GopÇocuğu +1 yıl şu an ağustosa kadar iş zor bulunur. İK filan hep izine çıkıyor.(iyi bayramlar) Yorumla Soran +1 yıl Offff ilanlar var ama ( iyi bayramlar) Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Varda başvuruya dönüş yapıyorlar mı? Bizim kiler bile 17 temmuza kadar tatilde sonra geldimi yavaş yavaş başlarlar Yorumla GopÇocuğu +1 yıl İkamet neresi de sen kariyer. net girmiyorsun Yorumla Soran +1 yıl İstanbul ya önceden giriordm kariyere ama boş bence kariyer şu an LinkedIn , sahibinden ve eleman. net bakiorm Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Meslek ne? Ben oradan bakıyorum bütün firmaların ilanları orada. Popüler diye oraya atıyorlar Yorumla Soran +1 yıl Ofis Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Ofis nedir bea orada yaptığın iş nedir? Yorumla Soran +1 yıl Sekreter Yorumla GopÇocuğu +1 yıl İnternette 508 tane ilan var hiç mi dönen olmadı Yorumla Soran +1 yıl Oluo tamam da görüşmeye gidiyorum olck gibi oluo olmuyo olumsuz boş Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Denemeye devam 2 -3 firma olmadı diye pes etmek yok Yorumla Soran +1 yıl Güncellemeyi okumadın mi :( Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Yok okumamıştım. Aradın mı İstanbul'da mı firma Yorumla Soran +1 yıl Arayamadm Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Kasma. Tatilde millet bak keyfine Bayramdan sonra ararsın ama ilanlara bak kaydet Yorumla Soran +1 yıl Yok bulduğumda yazmam lazım en azından sonra ilan kaldırılıyor Yorumla GopÇocuğu +1 yıl İş aramakta zor. Büyük stres allah kolaylık versin sana Kadın olarak daha da zor. Açık göz olman lazım Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim zor valla evt :( açık göz oluyorum da işte Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Erkeği ayrı dert, kadını ayrı dert iş ortamı çok kötü Yorumla Soran +1 yıl Maalesef öyle evt Yorumla GopÇocuğu +1 yıl İş bulmanın en kolay yolu çevrediryok mu arkadaşların akrabalrın filan Yorumla Soran +1 yıl Bir tane yakın arkadaşım var o da kendine yeni iş buldu yani çevresi yok akrabalar ile pek sıkı fiki değiliz :( Yorumla GopÇocuğu +1 yıl 😄😄 kendimi hatırlattın bana O zmaan benim gibi şansa kader bir tane bulacaksın Yorumla Soran +1 yıl 🤣🤣🤣🤣yaaaa şansım yok ki kısmetim kapandı Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Çıkar çıkar kötü düşünme hayırlısı de elbet çıkar karşına Yorumla Soran +1 yıl İnşallah hayırlısı valla Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Borcun filan yoksa bu arayı tatil gibi gör keyfine bak Yorumla Soran +1 yıl Borç yok da evde çok sıkıldım ve bunaldım 7-8 aydır evdeyim çalışmıyorm Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Kıymetini bil 3 gün sonra düzgün bir iş bulursun. Birdaha böyle keyifli keyifli yatamazsın evde Ben çok özlüyorumm 😔 Yorumla Soran +1 yıl Ne kıymeti ya Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Bende evde yattığım günleri özlüyorum. Gerçi benim işimde çok mesai var ondan bunaltıyor ama evde yqtmak gibisi var mı Yorumla Soran +1 yıl Yok bunaltici evde Teksem evde yatmak güzel evet ama bu ailemle yaşayınca bunalımdaym Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Sen gerçekten 30+ mısın?Ben ailemsiz yemek bile yiyemem evde Yorumla Soran +1 yıl 22 yim Yorumla Soran +1 yıl Ay yok babam olmasın evde işte Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Bende zamanında öyle diyordum Hayatımın 4 yılım ailemden uzakta geçince kıymetini anladım.Şimdi evde hep yanımda olsun istiyorum iyisiyle kötüsüyle Yorumla Soran +1 yıl Şiddet küfür olan babayı kim ister Allah aşkına ya aileden aileye fark var bir baba kız evladına ağzını... kerim derse o kız o babayi napsin Yorumla GopÇocuğu +1 yıl " Siz eşinizi seçebilirsiniz ama çocuğunuz babasını seçemez " çok güzel bir cümle maalesef iyi bir babaya sahip olmak çok büyük bir şans. Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Ben olsam ömür boyu suratına bakmazdım Yorumla Soran +1 yıl E işte şu an muhtacım maalesef yoksa annemle ayrı eve cikcz Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Evlendiğinde ne olacak?Annene çok eziyeti yoksa böyle devam. İleride eblenir kendi evine cıkarsın Yorumla Soran +1 yıl Yani işte o da var Yorumla GopÇocuğu +1 yıl O yüzden plan yaparken 5 sene sonra ne olacak diye düşün anneni alıp evden çıkmak bütün sıkıntılarını gidermeyecek Yorumla Soran +1 yıl Haklısın teşekkür ederim Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Rica edrm Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Is aramaya çıkmak nedir hersey internetten yapılıyor artık
İnternetten zor oluyo ya
Yoo gayet kolay valla
Yüz yüze daha iyi bence bidaha görüşmeye gitmekle uğraşmam hicteyse
Sen bu saatte ayaktaysan bugunde gidemezsin😂😂
Senin meslek ne peki?
:(((( offf alarm kurcam gerçi kuruyordum hep ama uyanıp uyuyordum ofis işi
Mümkün degil uyanamazsin biraz daha bekle direk çık madem öyle 😂😂
Uykusuz gidemem baş ağrısı mide bulantısı oluo :(
Uyursan da kalkamazsın eminim sen üşengeçlikten işsiz kalırsın kesin balık burcusun sen 😂😂😂
Yok boğa Burcu 🤣
Ahahah ikinci tahminim boğaydi😂😂😂 anca ye iç yat sonrada is yokk deee😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣off hayır aslında ondan değil iş görüşmelerine gitmek çok yoruyor insanı her yönden nasıl olsa olumsuz olck diyorum bende umudum kalmadı belki ondan böyleym
Yahu internetten bul ara samimiyetsizse gitme sende cok zor değil emin ol yani gidip bu sıcakta dolaşma akillim
Yakın yer ya
Dışarı çıkıp iş bakma olayı devam ediyor mu?
Yüzyüze daha iyi olur internetten zor oluyo
Yüz yüze de gidip şirket şirket mi geziyorsun iş var mı diye
Ofis plazasi var burada kat kat ofisler oranın güvenliğine sorcm bir de bir yer var orada eleman ariyorlarms oraya gidicem ama cumartesi plurmu ki?
Eleman arayan yer bugün açık ztn orayada gidicem başka da bakcm
O plaza kariyer. net e ilan bırakmıştır
Bulamam ki öyle
Niye 81 ilden iş ilanı var orada cv ysz bavuru yap
Yok ys olmuyo oyle
şu an ağustosa kadar iş zor bulunur. İK filan hep izine çıkıyor.(iyi bayramlar)
Offff ilanlar var ama ( iyi bayramlar)
Varda başvuruya dönüş yapıyorlar mı? Bizim kiler bile 17 temmuza kadar tatilde sonra geldimi yavaş yavaş başlarlar
İkamet neresi de sen kariyer. net girmiyorsun
İstanbul ya önceden giriordm kariyere ama boş bence kariyer şu an LinkedIn , sahibinden ve eleman. net bakiorm
Meslek ne?
Ben oradan bakıyorum bütün firmaların ilanları orada. Popüler diye oraya atıyorlar
Ofis
Ofis nedir bea orada yaptığın iş nedir?
Sekreter
İnternette 508 tane ilan var hiç mi dönen olmadı
Oluo tamam da görüşmeye gidiyorum olck gibi oluo olmuyo olumsuz boş
Denemeye devam 2 -3 firma olmadı diye pes etmek yok
Güncellemeyi okumadın mi :(
Yok okumamıştım. Aradın mı İstanbul'da mı firma
Arayamadm
Kasma. Tatilde millet bak keyfine
Bayramdan sonra ararsın ama ilanlara bak kaydet
Yok bulduğumda yazmam lazım en azından sonra ilan kaldırılıyor
İş aramakta zor. Büyük stres allah kolaylık versin sana
Kadın olarak daha da zor. Açık göz olman lazım
Teşekkür ederim zor valla evt :( açık göz oluyorum da işte
Erkeği ayrı dert, kadını ayrı dert iş ortamı çok kötü
Maalesef öyle evt
İş bulmanın en kolay yolu çevredir
yok mu arkadaşların akrabalrın filan
Bir tane yakın arkadaşım var o da kendine yeni iş buldu yani çevresi yok akrabalar ile pek sıkı fiki değiliz :(
😄😄 kendimi hatırlattın bana
O zmaan benim gibi şansa kader bir tane bulacaksın
🤣🤣🤣🤣yaaaa şansım yok ki kısmetim kapandı
Çıkar çıkar kötü düşünme hayırlısı de elbet çıkar karşına
İnşallah hayırlısı valla
Borcun filan yoksa bu arayı tatil gibi gör keyfine bak
Borç yok da evde çok sıkıldım ve bunaldım 7-8 aydır evdeyim çalışmıyorm
Kıymetini bil 3 gün sonra düzgün bir iş bulursun. Birdaha böyle keyifli keyifli yatamazsın evde
Ben çok özlüyorumm 😔
Ne kıymeti ya
Bende evde yattığım günleri özlüyorum. Gerçi benim işimde çok mesai var ondan bunaltıyor ama evde yqtmak gibisi var mı
Yok bunaltici evde Teksem evde yatmak güzel evet ama bu ailemle yaşayınca bunalımdaym
Sen gerçekten 30+ mısın?
Ben ailemsiz yemek bile yiyemem evde
22 yim
Ay yok babam olmasın evde işte
Bende zamanında öyle diyordum
Hayatımın 4 yılım ailemden uzakta geçince kıymetini anladım.
Şimdi evde hep yanımda olsun istiyorum iyisiyle kötüsüyle
Şiddet küfür olan babayı kim ister Allah aşkına ya aileden aileye fark var bir baba kız evladına ağzını... kerim derse o kız o babayi napsin
" Siz eşinizi seçebilirsiniz ama çocuğunuz babasını seçemez " çok güzel bir cümle maalesef iyi bir babaya sahip olmak çok büyük bir şans.
Ben olsam ömür boyu suratına bakmazdım
E işte şu an muhtacım maalesef yoksa annemle ayrı eve cikcz
Evlendiğinde ne olacak?
Annene çok eziyeti yoksa böyle devam. İleride eblenir kendi evine cıkarsın
Yani işte o da var
O yüzden plan yaparken 5 sene sonra ne olacak diye düşün anneni alıp evden çıkmak bütün sıkıntılarını gidermeyecek
Haklısın teşekkür ederim
Rica edrm
Geç uyanıyosan enayi bir koca bulman lazım
seneye gidersin boşve gardaşım 😒😏