Kızların bu hayatta tek hayalinin evlenmek olması saçma değil mi?

Etrafımda gördüğüm kadarıyla küçücük yaşta kızlar bile evliliğe meraklı yani evlenmek demek sorunlardan kurtulmak demek değil çocuğun olunca eşin olunca dünyanın en mutlu insanı olmayacaksınız. Önce oku okulunu bitir hayatı tanı insanları tanı sonra evliliği düşün.. Pembe panjurlu ev falan bunların hepsi masal. Kadınların çoğu gelinlik giymeye evlenmeye o kadar çok misyon yüklüyorlarki sanki bunun İçin yaşıyorlar. Baba evinde sevgi görmeyip başka bir erkeğe giden kız hayatının aşkını bulduğunu prenses gibi yaşayacağını zannediyor evlendikten sonrada gerçekler yüzüne tokat gibi çarpıyor. Evlen ama 27 veya 30 yaşından sonra evlen en azından doğru birini seçme ihtimalin artar. Neden yaşı küçük kızlar evlenmeye bu kadar meraklı?

Kızların bu hayatta tek hayalinin evlenmek olması saçma değil mi?
Cevapla