Bu kendini bilmezlik karşısında ne yapmalıyım?

Arkadaşlar sınav senemdeyim sınava 1 ay gibi az bir süre kaldı. Okuduğum şehirden sıkıldığım için ortam değişikliği olsun diye eve geldim. Az önce biraz hava alalım diye annemle dışarı çıkacaktık. Sınav senede olduğum için bir miktar kilo aldım. Annem çıkacakken ne biçim giyiniyısun bacaklarını kısa gösteriyor giydiğin kıyafetler bal örtünğ sıktırmışsın yüzün kocaman çıkmış VS vs gibi söylemlerde bulundu. Ha bir de erkek kardeşim benle kafam büyük olduğu için dana diye dalga geçer çok takmam ama annem bugün söylenirken gerçekten kardeşinin dediği kadar varsın dedi. Artık sinir tepeme çıktı gelmiyorum dışarı falan dedim. Şu an moral sıfır ders falan da çalışacak hak bırakmadılar. Yani ben mi çok alınganım anlamadım. Bu söylemler normal mi sizce? Sınav senemdeyim biraz daha motive edici bir tavır sergilenmesi gerekmez miydi? Nasıl bir tepki verebilirim ben bunlara. Hayır dışarıdan biri yapsa umrumda gelmez ama bunu en yakınlarım yapınca duygularımı kontrol edemiyorum.

Bu kendini bilmezlik karşısında ne yapmalıyım?
Cevapla