Ailem çok karışıyor, çok baskı uygulamaya başladılar. Ne yapacağım?

arkadaşlar 23 yaşındayım 3 ay önce memur olarak atandım. ailem ile birlikte yaşıyorum. haftada belki 1 belki 2 kere dışarı arkadaşlarımla çıkıyorum. fakat ailem o kadar karışmaya başladı ki dayanamıyorum artık. dün amirimiz bizi yemeğe götürdü topluca ona bile karıştılar eve gel çabuk diye on dakikada bir aradılar. eve gidiyorum suratlar asık tavır yapıyorlar. ama ne zaman arkadaşlarımla buluşsam ya da dışarı çıksam aynı mevzu. her gün her gün dışarı çıkılır mı diyorlar. mesela bu hafta yalnızca dün dışarı çıktım. her gün çıkmıyorum ki.

Ailem çok karışıyor, çok baskı uygulamaya başladılar. Ne yapacağım?
Cevapla