Güncellemeler
+1 yıl
ben triplenmiyorum o an moralim bozuktu kimseyle konuşmak istemedim
Güncellemeler
+1 yıl
ya üniversitenin ilk gününden beri arkadaşım tek arkadaşım kaldı
ben triplenmiyorum o an moralim bozuktu kimseyle konuşmak istemedim
ya bak bi derdimi anlatıyorum boş ver diyor onu geçtim aradı kapattım
ya annem sordu noldu çözdün mü sorununu dedi yok dedim
ben triplenmiyorum o an moralim bozuktu kimseyle konuşmak istemedim
ya bak bi derdimi anlatıyorum boş ver diyor onu geçtim aradı kapattım
ya annem sordu noldu çözdün mü sorununu dedi yok dedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bir tribi , yeni keşfedilcek molekül gibi araştırırsanız, vay halinize sizinnn
kusura bakmada yanlız kalmak istedim
Seni yanlız çaresiz bırakanlar utansın
ya bak bi derdimi anlatıyorum boş ver diyor onu geçtim aradı kapattım
Senin tek sorunun ne biliyormusun, vericeğin kararların önünde cevrendekıler bos konusmalarını muhattap tutmam. Bi kararmı verdin sil at kardeşim, baktın vaktınımı calıyor kız gbi tripmi atıyor, çoluk cocukla ugrascak vaktım yok de geç.
ya annem sordu noldu çözdün mü sorununu dedi yok dedim çünkü nen gitmeyi seçtim bazen düşündükçe efkar düşüyor
Lafın tamamı deliye söylenir. Bir mevzu yaşadın, bir karar verdiysen efkarlk bsey yok. Böyle icap etti oldu de geç. Seni seven sana saygı duyan insanlar ark lar çıkıcaktır karşına.
tek arkadaşım kaldı o bana yeter o da gelirse onunla buluşrum arkdaşım bana hediye alacaktı
Mutlu olucaksan hediyeyi bizde alırız sana. Hayat düşüncemiz, çıkar değil, karsımızdaki mutlu olmasıdır
ben onu motive ederdim
Kavga sebebi ney
O zaman niye tripleniyorsunuz
ben triplenmiyorum o an moralim bozuktu kimseyle konuşmak istemedim
Baya ergence geldi bana bu haller kusura bakma
kusura bakmada yanlız kalmak istedim
Tamam yalnız kalmak isteyebilirsin ama karşındaki buna saygı duymalı
ya bak bi derdimi anlatıyorum boş ver diyor onu geçtim aradı kapattım
Sanki sizin arkadaşlık pek sağlıklı değil gibi
Ne kadar zamandır arkadaşın
ya üniversitenin ilk gününden beri arkadaşım tek arkadaşım kaldı
Hım anlamadım sanki seni umursamıyor gibi
ya annem sordu noldu çözdün mü sorununu dedi yok dedim çünkü nen gitmeyi seçtim bazen düşündükçe efkar düşüyor
Herkes gruplaşır