Zenginlerin nasıl bir psikolojisi var?

Arkadaslar calıştığım sirketin sahibi garip bir kişilik.
Son model arabasiyla şirkete terliğiyle geliyor. Şöföru var onu yana oturtup kendi kullaniyor arabayi.
Iş yerinde hic bir calisaniyla konusmaz yüzüne dahi bakmaz ama ikramiye dağıtır belli aralıklarla. Bazen personelin calisma odasina gelir herhangi bi kişiyi yerinden sen bir kahve iç seyip onun işini kendisi yapar. Mesai sonrasi biter gece 10 lara kadar bazen kalır. Cevresinde onca kadın ona ilgi gösterir o sadece telefonuyla sürekli birileriyle konuşur. Toplantida en arka köşeye oturur sadece konuşanlari dinler notlar alır ve cikip gider.

Gercekten nasil bir psilolojisi olduğunu merak ediyorum.
Tüm zenginler bu şekilde mi davraniyor?
Zenginlerin nasıl bir psikolojisi var?
Cevapla