Yalnızlıktan kurtulamayacağım sanırım?

şu an yalnız olduğumu ve her şeyin boş olduğunu fark ettim hep kendimi kandıracağïm boşuna yaşıyorum yalnızlığımı buralarda bastırıyorum bu şekilde mutlu ediyorum kendimi gerçekten berbat ve acı bir durum şu sitede bir kac gün aktif olmasam kimsenin umurunda bile olmayacağım gereğinden fazla bağlandım zaten kimse ile tanışmamak daha iyi sonucunda yine yalnız ve mutsuz kalıyorsun modum düştü sanalda kendime farklı bir dünya kurdum gerçek olmayan işin kötü kısmı küçük çocuklarïn bile hayatı benimkinden daha dolu ve anlamıdır küçücük anlamasız şeylerden mutlu olan birisine dönüstüm boş beklentiler hayat sizce de saçma değil mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Aptalca sataşan zavallıların yorumlarını kaldırıyorum o kötü enerjiniz sizinle kalsın tartışarak mutlu oluyorsunuz sizde
Yalnızlıktan kurtulamayacağım sanırım?
Cevapla