Hiçbir şey olmuyor, hayatımı nasıl olumlu hale çevirebilirim?

üniverste kaznamadım arkdaşım yok işte çalışmak istemiyorum sosyal anksiyetm var o yüzden ailem de ısrar etmiyor sevdiğim adam var onla aramızda 18 saat var beni seven adam var onunda sevgilisi var ben çok dipteyim nasıl düzlirim söyleyin lüttfen hayatım çok kötü insanlarla buluşuyorum sosyal anksiyetem tutuyor kendimi çiziyorum sürekli eve geliyorum ölüm korkum tutuyoryine kendimi kesiyorum nasıl düzelirim lütdwn

Hiçbir şey olmuyor, hayatımı nasıl olumlu hale çevirebilirim?
Cevapla