Dünyanın adaletli olduğunu düşünüyor musunuz?

Ben ortaokuldayken benim dış görünüşünle alay ettiler beni ezikleştirdiler beni aşşağıladılar şindi büyük ihtimal unutmuşlardır o boklar beni ama üzüldüğüm şey bir gün bile aşşağılanmamaları bir gün bile aşşaiılanmadılar ben kötü hayatlar yaşadım onlar yaşamadı zengin bir okuldu çok güzel hayatlar yaşadı çok üzülüyorum isterdim tekrar dünya o hallere girsin artık güzelleştim onların h sevgilisi olmasın onlar dışlansın onlar aşşağılansın tek kalsınlar hiç arkadaşları olmasın insanlar sadece kişinin tipine bakarak onu sevsin bende güzel olayım beni yücelttikçe onları aşşağılasınlar onların aşşağılanması hatta bizzat aynı ortama düşüp benim bir sürü arkadaşımın olmasını onlara da zorbalık yapmayı isterdim umarım hayat onlarla aynı ortama düşürür beni herkes severken onları ezerim

Dünyanın adaletli olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla