Birisiyle yakın olmak isityorum da nasıl yaparım bilmşyorum. Önerileriniz var mı?

Bizim iş yerinde bir arkadaş var. Aslında aramzıda zaman zaman espirili diologlar var, iş hakkında konuşurken de bazen iş dışında sohbet ediyoruz ama hepsi çok sınırlı oluyor iş yoğunluğundan dolayı. İş dışı bir ortamda denk gelmemiz lazım. Şirket içi etkinlikler en iyi çözüm. Ama pat diye de karşısına çıkmak istemiyorum, hani kendi üzerine alınmasın diye. Mesela sohbet ederken birkaç ay sonra başlayacak müzik festivaline katılacağını söyledi. Ben de ona katılmak isityorum aslında ama hem o etkinliğin devamlılığı zorunlu (birkaç kez katılmazsan çıkarılıyorsun) hem de etkinlikte birkaç tane sevmediğim birileri var. Son olarak kendi üzerine de alınsın istemiyorum sonuçta bana söyledi katılacam diye. Sosyal medyadan da takipleşiyoruz ve aşırı aktif kullanıyor. Ben, bu kadar aktif kullanan birini daha görmedim. Oradan bir paylaşımına yorum yapayım dedim ama bazen soğuk oluyor bana karşı yoruma da soğuk olursa ya da hiç cevap vermezse incinirim. Ne yapayım bilemedim kısacası. Ne önerirsiniz?
Birisiyle yakın olmak isityorum da nasıl yaparım bilmşyorum. Önerileriniz var mı?
Cevapla