Yaşadığınız şehirde kaçak göçmen çok mu?

iyi ki İstanbul'da oturmuyorum kafayı yerdim gerçekten. bu potansiyel suç makinesi olan insan artıklarının ülkemizdeki varlığını savunanlar tenhada din kardeşleriyle baş başa kalmaz umarım. afgan paki suriyeli bangladeşli zenci vs hepsi ilkel ve vahşi canlılar, potansiyel katil ve tecavüzcüler. cebindeki 20 lirayı almak için bile yüzüne kezzap da atarlar sen öldürene kadar sokak ortasında döverler de. yapacaklarının hiçbir sınırı yok. gündüz vakti sokakta tecavüz de ederler. bizim ülkemizde, kendi ülkelerinde veya göç ettikleri ülkelerde yaptıklarının örneği çok. toplu tecavüz "kültürü" olan bu sapkın alt ırktan insanları savunanlar benim başıma bir şey gelmez demesin kadın erkek çocuk yaşlı hayvan fark etmiyor bu itlere. hiçbirimiz güvende değiliz düşündükçe kahroluyorum gerçekten. avrupalı rahat yaşasın diye biz orta doğu maymunlarıyla cehennemi yaşıyoruz burada

Yaşadığınız şehirde kaçak göçmen çok mu?
Yaşadığınız şehirde kaçak göçmen çok mu?
Cevapla