• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Erkek arkadaşım avukat maaşı 10 bin TL az mı alıyor?

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Erkek arkadaşım avukat maaşı 10 bin TL az mı alıyor?

Erkek arkadaşım avukat maaşı 10 bin TL az mı alıyor?
Cevapla
Maaş Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • mehmetsercan
    mehmetsercan Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 30%
    +1 yıl

    yani az ama maaslara adliyede avukatsa devletın personelıyse 25 bine yakın cıkar serbestsede yarın bir gün bi biro acar bi kac davadan saglam parlaar kaldırır

    0
    35 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Devlet personeli değil
      Büroda çalışıyor

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      ya simdi söle düsün bu bi baslangıc zamanla kendi ofisini acabilir ya da daha yüksek maaslı bi ise girebilir bu kendi cabası ve gayretine baglı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      5 senelik avukat

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      hmm atık yavas yavas kendi burosunda calısamalı bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ofis açarsa müşteri bulacağına inanmıyor

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      ortak biriyle acsın ozaman cevre edinsin piyasanın altında calıssın biraz bi kac dosya okuma bile kac bin tlye okunuyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O pek istemiyor da bu meslek bitmiş diyor uğraşmıyor

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      valla bitcek bisey yok barolar birligi 2 ayrıldı daha cok iş bulması gerekir bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eskiden avukatlar çok kazanıyormuş

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      aslında cogu baro avukatlarına döndügü icin ama isini gercekten saglam yaparsa ekmegini yer ben mesela avukat olsaydım cok iyi tezler yazabilirdim iyi bi avukat olabilirdim cünki derslerde ince kanun bosluklarını cabucak bulabılıyodum o yüzden kendini vermekle alakalı adınıda duyurdunmu birazda ucuz yaparsan işi sadece mahkemelerı takip edip emsal kararlarda gittinmi iş yürüyo aslında olay su sucun nitelıgı suc kesin indirim dedigin iyi hal güzel savunma kimse o suctan beraaat edemez denilen sucu en düsük cezayla kurtarmak basit degil ama işte türkiyede pek işlemiyo amerikada felan jüriler var mahkemede psikoloklar var hakimin kararlarınıda etkileyebiliyo burada sabit

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Burada çok fazla avukat var ya
      O yüzden artık avukatlığın bir değeri yok
      Şimdi senin kızını avukat istese bir artısı olur mu gözünde

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      tabiki olur neticede avukatlık bi meslekten ziyade kanunda biliyo herhangi bi sirkette yüksek maasla avukatlık yapabilir avukatlık destegi yapabilir bazı özel yerlerde sirketlere destek verebilir ucu acık yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ama yapamıyor hiçbirini
      Sadece ofiste çalışıyor

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      bence sadece ofis boy gibi elınde evrak getir götür yapıyo anlasılan yası gencse baska bi meslege yönelsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok duruşmalara falan da giriyor

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      illaki girsin bi zahmet 5 yıl olmusta bu işi gercetken istiyosa cok calısmalı bu iş böyle maalesef

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biraz daha atak olmalı o zaman
      İşini yap maaşını al mesleği değil sanki

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      aynen öyle bu işte para kazancaksan özel hayatını felan unutcaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen avukat mısın

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      degilim ama hukukta iyiyim ince detayları ayrıntıları boslukları bulurdum ünversitedeyken felan cogu arkadasım hatta hepsi benim sordugum soruları anlayamazdı hoca bile anlamazdı dalga gecenler bile oldu ayrıntılı anlattıgımda hepsi susardı ögretmende o acıgın oldugunu hukuk boslugu oldugunu söleyip gecistirirdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne okudun

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      badalet meslek okulu 1 yıl okudum bıraktım bilgisayr 2 yıllıık 2 yıllık isletme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şimdi ne iş yapıyorsun

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      Şu an memurum ben veri hazırlama mebde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maaş

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      25 bin tl

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Memur maaşı o kadar çok değil ki

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      emınmısın temmuzda gör bıde en düsük memur maası 22 bin üzerinde olcak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum bana çok geldi

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      temmuzdan sonra sen gör isci aldı asgari ücretli aldı emeklı aldı memur kaldı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Alsa ne olur
      Maaşlar yine enflasyon altında kalıyor ki

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      ben isletme mezunuyum ayrıyetten borsa emtiya ve alım satım yaptım bu meseleler uzun meseleler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım
      Ben çok fakirim ağa

      Yorumla
    • mehmetsercan
      mehmetsercan
      +1 yıl

      para bulunur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • BryanHawk
    BryanHawk Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    yeni başlamıştır muhtemelen. küçük işlerde bulunuyordur. zamanla güzel noktalara varacaktır. yeter ki kendi işine devam etsin.

    0
    27 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır 5 senelik avukat

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      o zaman şartlar kötüdür, piyasada çok fazla avukat var. muhtemelen ondan ötürü zorluk yaşıyor olmalı. piyasada bir şey çoksa ederi de o kadar düşük olur. maalesef ama tahminimce durum böyle.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet o yüzden olmuyor işte

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      o zaman günü geldiğinde kendi ofisini açar. o zaman bir şeyler fark eder diye tahmin ediyorum. sadece piyasanın kötü olması, ekonominin kötü olması gibi sebeplerden kendi iş yerini açma riskine de giremiyor olabilir. dediğim gibi bunları kendisi daha iyi bilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ekonomi kötü diye risk alıp ofis açmıyor

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      aklın yolu bir xD tüm kafamdan geçenler ortak çıkıyor. emin ol, manitan daha iyi bir seçenek olsa onu yapardı. ama şu an için en mantıklı yol, riske atmamak ve kendi işinde daha fazla referans elde etmeye devam etmek. benim de düşük maaşlı çalıştığım dönemler oldu. ama sabrettim. kendi mesleğimin kahrını çektim. başkasının değil. bir gün karşıma yeni fırsatlar çıktı. ve bir şeyler oldu yani. kendi mesleğini yapmaya devam ettikçe karşısına illaki yeni fırsatlar çıkacak. ama bundan rahatsız oluyorsan, yapacak bişey yok tabi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben rahatsız olmuyorum ama koskoca avukat çok az alıyor

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      şu an öğretmenlerde 12-13-14 falan alıyor. polis 15-16 falan alıyordu benim arkadaş bir kaç ay önce konuştuğumda. piyasaya göre durumlar ortada. herkes kötü durumda. ben dolar kazanıyorum. yazılım mühendisiyim. gene de ben de çok iyi durumdayım diyemem. ama sevgilinden daha kötü paralar kazandığım dönemlerde oldu. ama karşıma fırsatlar çıktı, değerlendirdim. eminim ki onun da öyle olacak. tabi atılgan davranırsa. o da dediğin gibi işte risk etmeni. öyle bir lüksü olmayabilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yazılımda iyi paralar var mı

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      yani değişiyor. yaptığın işe göre çalıştığın şirkete göre. ben şu an 25-30 arası kazanıyorum. daha zam görüşmeleri yapılmadı. yeni bir şirketle görüşüyorum. orada bir tık yukarısını kazanırım. şu anki şirketten de hemen ayrılmam bir süre part time gibi çalışırım bensiz kaldıkları süreçte sorun yaşamamaları için. muhtemelen bir kaç aylığına da olsa 50 bin gibi rakamları görebilirim iki işte birden çalışacağım için. eğer olmazsa bu yeni şirket onay vermezse, mevcuttakinden 2000 dolar isteyeceğim. onlar da olmaz falan filan diyecek. 1.500 gibi bir rakamda ortada buluşacağız. bu arada ben çok kazanıyor değilim. benden daha fazla kazanan arkadaşlarda var. benim durumum biraz karışık. çok fazla iş yapıyorum. yani bir avukatın 4-5 farklı alanda davalara girdiğini düşün. onun gibi bir durumum var. normalde yazılımcıların yaptığı iş daha spesifik olur. belli bir alanda çalışırlar. ben çok fazla alanda çalıştığım için, küçük şirketlerde daha fazla para kazanabiliyorum. daha büyük bir şirkette daha az iş ile bu rakamdan daha düşük bile kazanıyor olabilirim. ama yakındır birbirine çok uzak değildir. genel olarak böyle. ama bizde de çok fazla mühendis var. o yüzden iş bulma konusu biraz sıkıntıya girebiliyor. ama çok çalışıyorsan kendine çok değer katıyorsan, yani bu her gün düzenli oturup 3-5 saatini ekstradan öğrenmeye ayırman demek. bunu yaptığın ve kariyerin boyunca devam ettirdiğin sürece sektörde hep değerli kalıyorsun. ama dediğim gibi çok nankör bir işimiz var. 3-5 ay uzakta kalsan paslanıyorsun toparlayamıyorsun. o yüzden kopmamak için her gün iş dışında kalan vaktinde de bunlarla ilgilenmen gerekiyor. hayatın bu iş haline geliyor öyle söyleyeyim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En iyisi benim meslek kasiyerim
      Ama işte bende de maaşlar düşük
      Ve günde 10 saat çalışıyoruz

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      eve gittiğin vakit işi düşünmüyorsan, bu da bir artıdır.
      ben gece uyurken telefonum çalıyor.
      akşam telefonum çalıyor şurda şöyle bir durum var falan filan diye.
      sorun yaşayan beni arıyor. akşam toplantı var deniliyor kalkıyoruz katılıyoruz. yeri geliyor cumartesi pazar 32 saat mesai yapıyoruz. o yüzden ne kendime ne manitama vakit ayıramıyorum. o yüzden trip yiyorum durmadan. ondan sonra ayrılıyoruz. sağlıklı bir ilişki kuramadım bende şimdiye kadar. hayatta öncelik meselesi değişiyor. ama şunu gerçekten söyleyebilirim, haftada 2 gün tatil ve akşamları iş düşünmemek çok büyük nimet. eski şirketimde öyleydim. ama parası azdı. mecburen istifa ettim. hiçbir zaman her şey dört dörtlük olmuyor maalesef.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendi işini yap o zaman

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      yaşımız genç, ülkede durumlar ortada. kazanabiliyorken kazanmak lazım. iş kurmakta kolay bir şey değil. ortada fikir olması lazım ekip olması lazım vs. vs. riske girmeye gerek yok anlayacağın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Brn intihar edeceğim gibi ya
      Çünkü yaşamak zor

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      hep zordu. sadece daha da zorlaşıyor. intiharlık bir durum aklına gelmesin. kötü bir dönemden geçiyoruz. insanlar bizi bu duruma sokan siyasileri seçmeye devam ediyorlar. ben bu durumu gördüğüm için çok daha fazla çalıştım. yetmez dedim, gecemden uykumdan kestim. hala daha amerikada tuvalet temizleyen birisi kadar kazanamıyorum. yani türk insanının düşmüş olduğu durum bu. hani maksimum çıkabildiğin nokta bile maalesef çok kötü. senin yapman gereken kendi moralini bozmak değil. çünkü bu durum senin elinde olan bir şey değil. sana düşen ben ne yapabilirim diye sormak. yapabileceğin bir şeyler illaki vardır. yapamıyorum yapamam diyorsan, daha kırsal bir bölgeye yerleşeceksin. daha masrafların az olduğu kiranın düşük olduğu, ekip biçebileceğin bir ortam bulacaksın. ekonomi düzelene kadar da oralarda kalacaksın. ama şehir hayatı, bak ben kendi evimde değilim. bende ailemle yaşıyorum. ben de göze alamıyorum kiraya çıkmayı kendi hayatımı kurmayı. neden kiraya 10k para vereyim? bu tarz şeyler söz konusuyken hepimiz bunun altında kalıyoruz. yani bende sıkıntı yaşadım ama pes etmedim. şu an daha iyi bir durumdayım. sen pes edersen elindeki iyi günleri görme ihtimalini çöpe atmış oluyorsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben ne yapabilirim hiç bilmiyorum
      Ben de mi yazılım öğrensem diyorum ama hiç bilmediğim şeyi nasıl öğreneceğim

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      olmaz öyle. benim sınıfımda da 100 kişi var ama bu işi yapan 3-5 kişiyiz. yani o istemeyle olmuyor. ilgi alanınsa zaten kendiliğinden oluyor. onun yerine al sat yapabileceğin bir sistem kurmaya çalış kendine. mesela çok satılan ikinci el ürünleri belirle. onları ucuz fiyattan alabildiklerini al, normal piyasasından satmaya çalış letgo'dan ya da dolap gibi uygulamalardan. özellikle telefon tablet kulaklık bunların piyasası çok hızlı. bir arkadaşım bana anlattı bunu yapan, ayda 3-4 tane böyle yapıyorum her birinden bir iki kazanıyorum dedi. ortalama 6-7-8 bin ek gelir yapıyorum dedi. ben bu arada yazılım konusunda yanlış anlama, bide bu çok büyük yatırım meselesi. ben 3 yıl boyunca geceli gündüzlü çalıştım ancak o şekilde iş bulabilecek teknik yeterliliğe sahip olabildim. gerçekten basit bir iş değil, çok şey bilmek gerekiyor. onun haricinde de bildiklerini unutmaman gerekiyor. bu da stres yani, yks çalışan öğrencileri biliyorsun. onlar buna 1 sene ancak dayanıyorlar. bizim her günümüz bir şeylere çalışarak geçiyor. o yüzden diyorum. onun dışında yapabileceğin işler, editörlük falan olabilir. video kesip kırpıp birleştiren kişiler oluyor. o tarz şeyler öğrenebilirsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sosyal medyaya video yükleyen kişiler mi
      Sosyal medya hesaplarıyla para kazanıyorlar

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      benim aklıma o geldi yani. ama daha çok tavsiye ettiğim şey dediğim gibi al sat yapmak. bir şeyi ucuzdan alıp, pahalnadıkça satmak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım düşünmek lazım bakmak lazım işlere

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      biraz vakit ayırman lazım, araştırman lazım insanlar ne satıyorlar diye. sürekli satanlara bakacaksın. özellikle iphone ürünleri çok iyi diyorlar. yani her şekilde satabiliyorsun. altın gibi düşün. her zaman değeri var. telefonunu almaya gücün yetmiyorsa da kulaklığını alıp satabilirsin. garantili ve arızalı olmayanları alacaksın üstüne 1k koyup satacaksın. tek üründen kârın 1k. alsan böyle ayda 2-3 satabilsen, çok değil yani 2-3 tanede. ayda 2-3 bin gelir. onunla da bi giderini karşılarsın, ya da cebine harçlık olur. hemde başlangıcı yaptıktan sonra arkasını da getirirsin. bi bakmışsın elindeki kar ile daha fazla satın alabiliyorsun, daha fazla satabiliyorsun. önemli olan ticaret yapabilmek. yani adam gidip sana takas yapalım mı diyorsa iyi bir ürün karşılığında değilse hayır diyebilmek, evinden uzakta bir noktada buluşmak ve alıcının ayağına gitmemek. yani alıcının sana gelmesi lazım. dikkat etmen gereken noktaları da söylediğime göre, artık sana bol şans, kendine dikkat et. öyle acayip şeyleri d ekafandan geçirme, kendine çıkar yollar üret. bu olmazsa başka bir şey bulursun. yeter ki o çıkışı ara. bol şans.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Selam abicim
      Şimdi doğru diyorsun
      Benim ufak bir sermayem var
      Bu zamana kadar birikim yaptım
      Biraz da ailem arka çıkar
      Biraz da kredi çekerim
      Acaba diyorum ki kendime ufak bir dükkan mı açsam
      Giyim üzerine ya da yemek üzerine

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      ticaretin olduğu yerde hiç problem olmaz.
      önemli olan iş yapabilmek.
      giyimi boş ver. giyim hoştur falan ama insanlar artık marka takılıyorlar bin tane yer açık durumda.
      bi de aldığın malın modası var. moda sürekli değişiyor. onun yerine yemek daha iyi bir tercih. mal elinde çakmaz etmez. insanlar giyimlerinden kısabilirler ama boğazlarından asla. güzel yapıyorsan, bide dükkanın kirası falan düşükse satış yaptığın sürece şu an aldığından çok daha fazlasını alırsın. hemde yemek konusunda öyle pek vergi vermene de gerek yok. kartla yaptığın satışları vergisini ödersin, nakitle ödeme yapılanları da göstermezsin. cebinde kar kalır. bunu herkes yapıyor bu arada. git bir berbere. herkes nakit ödeme yapar. kimse kart vermez. konu vergiye gelince, adam der ki bu ay 100 kişi traş ettim. ama aslında 500 kişi etmiştir. kimse de bunun hesabını tutmadığından cebine kalır. yani, para kazanmak için biraz da bunu yapmak gerekiyor.

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      mesela bizim burada bir yer var sadece patates kızartması satıyorlar. başka bir şey yok.
      ama farkları, 20 farklı sos var. 5 lira veriyorsun ek olarak, patatesine o sostan sıkıyorlar. ve millet önünde dağ gibi sıra oluyor. baharatlı bir patates kızartması. çatalını veriyor külahta yiyorsun. ve patates yani hiçbir zorluğu yok mal çaktı etti derdi yok. bi düşün derim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Patates bizim bırada gider mi bilemedim
      Ben pastacılık kursuna gidip
      Fırın tarzı bir şey düşünmüştüm
      Kurabiye falan yaparım
      Bir ekmek yaparım
      O şekilde gider diye düşündüm
      Ama galiba çok çeşit olmamalı
      Veya sadece ekmek satmak lazım
      Değişik ekmek şekilleri yapıp satmakta olabilir

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

5

Cevap

  • Yavuz_Çetin
    Yavuz_Çetin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    maalaesef birisinin yanında çalışan avukatların durumu böyle

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Yavuz_Çetin
      Yavuz_Çetin
      +1 yıl

      sen ne iş yapıyorsn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kasiyerim

      Yorumla
    • Yavuz_Çetin
      Yavuz_Çetin
      +1 yıl

      ne güzel vaktin olursa fikir alışverişi yapabilirz burası sohbet için uuygun değil istersen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En sohneti ya
      Nişanlı sayılırım
      Apptal mıdır nedir

      Yorumla
    • Yavuz_Çetin
      Yavuz_Çetin
      +1 yıl

      sohbet etmenin nesi var nişanlı olmak engel mi kötü bir niyetle yazmadım

      Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Aa neden ücretsiz çalışıyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ücretsiz değil 10k alıyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sen iş bul daha çok kazanırsın

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim mesleğim yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Garsonluk yapabilirsin veya tezgahtarlık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kasiyerim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bak iyi ki boşuna okumamışsın, hemen hemen aynı parayı kazanıyorsunuz, aranızda 1500tl var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen öyle okuyup ne yapacaktım kafa yorgunluğu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bencede baksana o baksana 4-5 sene okuyup avukat olmuş 10k alıyor, ben hiç çalışmadan iddadan 15-20k arası kazanıyom yaklaşık ama üniversitede okudum ben 4 senelik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne okudun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ulıslararası ticaret

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şu an ne iş yapıyorsun

      Yorumla
  • myphonex
    myphonex Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Stajyer mi?

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      5 senelik avukat

      Yorumla
    • myphonex
      myphonex
      +1 yıl

      Akli dengesi yerinde mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet niye ki

      Yorumla
    • myphonex
      myphonex
      +1 yıl

      E o paraya çalışıyor ya ondan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bundan fazla vermiyorlar diyor

      Yorumla
    • myphonex
      myphonex
      +1 yıl

      Asgari ücretin ne kadar olduğunu biliyorsunuz değil mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      8500 değil mi

      Yorumla
  • Kimsinlansenn
    Kimsinlansenn Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Dhfagafhjk

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Efendim?

      Yorumla
    • Kimsinlansenn
      Kimsinlansenn
      +1 yıl

      Avukatın yanında çalışan büro elemanı o paradan fazla kazanıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır benim sevgilim 5 senelik avukat ve o kadar alıyor

      Yorumla
    • Kimsinlansenn
      Kimsinlansenn
      +1 yıl

      Çok saçma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Piyasa böyle ama

      Yorumla
    • Kimsinlansenn
      Kimsinlansenn
      +1 yıl

      Senin dünyadan haberin yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niye kaç kazanıyorlar mesela

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Erkek arkadaşım avukat maaşı 10 bin TL az mı alıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Avukat bankacıdan daha mı çok kazanır? 14 cevap verildi
Serbest çalışan bir Avukat ayda 10.000₺ kazanabilir mi? 15 cevap verildi
Aylık 10 bin tl geliri olan erkek? 26 cevap verildi
Kocam 4000 dolar maaş alıyo ama? 28 cevap verildi
Erkek arkadaşımın benden birkaç bin lira düşük alması sorun yaratır mı? 57 cevap verildi
Erkek arkadaşımın maaşındaki haciz, tazminatının tamamını alır mı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨