EyvAllah 😅lise de tuvalete torpil atmıştım üç gün kapalı kalmıştı sonra sınıfta birinin sandalyesine osuruk bombası koymuştum 😂herkes sıra dayağına çekilmişti 😂
Ellerimi bırakıp bisikleti sürerken yuvarlak ciziyordum yani geniş bir cadde de ellerimi kullanmadan bisikletle daire ciziyordum bazen 15 dakika falan bu şekilde dönüp durdugum oluyordu
Yani evet kücükken 12 flnken yasitlarimin vardi cidden benim yoktu hoc büyümicek saniyodum 13 14 kende yok gibiydi sütyen de degil yarim atlet giyiyodum, sonra birden oldj aslinda büyüynce kücük ama gene vaf
Ya bak ben kocaman olsun falan istemiyodum ma 0 di düm düz bazi benden büyükler vardi onlarinda kücüktü hep düz olcak minicik büyücek saniydum ama benm ki kücük ve memnunum seviyofum balllarimi
Erkekler Ne Diyor
Merhaba,
Düşündüm de hiç yok desem yeridir. Zillere basıp kaçmak, camlara çamur atmak, bina içlerine torpil atmak! 😅
Ilginc😀
EyvAllah 😅lise de tuvalete torpil atmıştım üç gün kapalı kalmıştı sonra sınıfta birinin sandalyesine osuruk bombası koymuştum 😂herkes sıra dayağına çekilmişti 😂
Ellerimi bırakıp bisikleti sürerken yuvarlak ciziyordum yani geniş bir cadde de ellerimi kullanmadan bisikletle daire ciziyordum bazen 15 dakika falan bu şekilde dönüp durdugum oluyordu
Kız kardeşimle birlikte anne babamızı dinleyip izlerdik gizli gizli 😁🙈
Yuh
Hem ergenlik, hem çocukluk 😄
Yapma yavrum
Ohoo çoktan ayrıldık anne babadan. 4 yıldır kız kardeşimle birlikte yalnız yaşıyoruz biz
Ne alaka kiz kardes
Anne baba Bursa'da yaşıyorlar, biz kız kardeşimle birlikte İstanbul'da yaşıyoruz
Yaptığınız demişsin ama istediğin şeyi söylemişsin 🙂
Uff biliyodum birinin böyle diyecegni
Ama öyle olmuş 🙂
Söyle cvp. Verr
Çok özel olanları yazmayayım ama çocukken hep küçük ev hayalim vardı tekerlekli. Meğerse karavanmış 😄
Bu arada ben aslinda biso yapiyodum yazmayi unutmusum, corap koyuyodum büyük dursun diye
🙂 ben de tam tersi rahatsız olurdum belli olmasından. Çocukluktan beri hep zayıfım daha da belli oluyor.
Ben de sesim kalınlaşsın diye değişik şeyler deniyordum.
Hahhaha
Büyüdüler mi bari? :D
Yani evet kücükken 12 flnken yasitlarimin vardi cidden benim yoktu hoc büyümicek saniyodum 13 14 kende yok gibiydi sütyen de degil yarim atlet giyiyodum, sonra birden oldj aslinda büyüynce kücük ama gene vaf
Tatmin etmemiş belli ki. :D
Yok harbi mutluyum aklima geldi kücükken yoktu ya😂😂 ben kücük seviyorum
Size mutluluklar o zaman. :D
Sakalım çıksın istiyordum jilet ile olmayan sakalları kesiyordum 😂
Simdi var mi
Yanii yıllardır var 😂
Senin var mı 😂
Var benim de yillardir🤪
Haha var mı derken memem hemen olsun istiyordum demişsin ya istediğin gibi oldumu o anlamda 😂
Ya bak ben kocaman olsun falan istemiyodum ma 0 di düm düz bazi benden büyükler vardi onlarinda kücüktü hep düz olcak minicik büyücek saniydum ama benm ki kücük ve memnunum seviyofum balllarimi
Küçük olması daha iyi ya bazı dezavantajları var ama avantajlari da fazla küçük dediğin kaç beden ki
Harbi bak 75 mi kücük oluyo? Benm ki büyük ozaman
En küçük 75 değil mi 😂 seninki kaç ki 😂
80
Küçük değil ki o normal orta boyutta 😅
Kaç yaşındasın
Hm pardon 23
Güzell 😅
Peki küçücük en çok neyi merak ediyordun 😂
Birinci sınıftayken tv deki şifreli kanalları izliyordum 18
Yok daha memeler:))
Evet jdjd
Kaç yaşında bunu istiyodun. Ve neden :))
Abi ozmn 12 flndim ve yasitlarimin hep vardi benim dün düzdü
Abi? 😛12 için istenebilir yaş da acele etmişin
Dümdüzdü ee snn de varmış da düzmüş
Ya minicikti sütyen takmayi da coookk merak ediydum bide yasitlarimin olmasi üzüyodu
12 yasa cocuk diyolsr he ayn 40 gibi memeleri var
Minicik :)) limon türünde ondan da kücük hatta ele gelmez. Senın de geç olmuş olabilir
Ayn gec olmjs bi ara hep öyle kalcam saniyodum yüregime inerdi
40 yaş memesi vardı ha :)) arkadaşların vay
Bekle sabret :)) biz erkekler kcüückken böyle düşünmemişizdir🤪
😂😂
Ne 😌😃😃öyle değlmi
Galiba
Galiba mı 😃
Oldu da ne oldu😛
Oh olsun
Ne.. oh olsun🙃
Brn de öpüşmek istiyordum
Yaptn mi
Hayır ama çok merak ediyorum
Göğüslerine bu kadar taktıysan yine küçüktür 😆
Hayir takmadlm aksine aklima geldi bi an hic büyümiceklr sandim kücük ama seviyorum
75B ve dikse yeterli zaten takma kafaya
Yok 75 degil
Daha mı küçük asgdsbd
Hayir 80
80 büyük mü oluyo
Orta 85 den sonrası büyük olur. Önemli olan dik olması
Tm benim ki orta
Yanii
Büyüdün oldu mu peki?
Eveeettt
Görmek istesem?
Hiç bişey istememişim şöyle bir düşündüm de
Oldu mu peki😀
Evet
Kaç tane 😂
2 tane
Süper çok sevindim
Güle güle kullan
Tsk ederimmm
Rica ederim
Büyüdüler mi peki
Tabiki 80 beden
😱😱
Kimseye yedirme
Kdkfkf
Niye
🤣🤣.
Olmaz
Sen mi istiyon
Evet😇😇😇😀🤣
Biraz arkadaslarnla paylas jfjfj cimri
👺👺👺👺olmaz.
orada mısın
Dönmedin bana
Cnkü olmazz
Niye
Cevap vermiyorsun küstüm
Bunun için özel bir şey yapıyor muydun
Yooooo
neden hemen olmasını istiyordun
Cnkü yasitlarimin (12 falan ken) milletin vardi
Ele avuca geliyorsa sıkıntı yok
Evetttt
Emen oldu mu
Hayir
Ister miydin
Yok canim
Hoşuna giderdi
80 beden iyi bu arada
Saol🫶🏻
Konuşalım
oldu mu bari fjfjdjd
Çok küçük değildim ama vardı cilginliklar
Büyüyünce oldu mu
Evet
Selam söyle
Nasıl olsun
Kücükken pek yoktu milletin vardi
Şimdi oldu mu
Evet oldu kücük ama var tabi ozmn düzdü
İyimiş
😈😎