
İnsanlara davranışlarinizda konumlarıni ve ekonomik seviyesini dikkate alırmısınız

İnsanlara davranışlarinizda konumlarıni ve ekonomik seviyesini dikkate alırmısınız
insanlar gözümde iki sınıfa ayrılır iyiler ve kötüler..
değer vermem parasına göre asla olmaz
buna da mersi
Zekalarına göre.
Cevap
1Cevap
Hayır ben ekonomisine bakmam bile karakterine göre değerlendiririm.
Hayır konumlarına ve ekonomik durumlarına göre değer vermem sadece karakterine bakarım. Karaktersizse zaten en yüksek mertebede olsa ne yazar?
Hak ettikleri muameleye göre değer veriyorum
Ne kadar insan olduğuna göre değer veririm.
Hayır. İnsan olduğu için deger veririm.
Yoo insanlara değer vermem :D
Asla karakterlerine göre değer veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar