• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kadın ve erkek olmanın en kötü ve en iyi yanı nedir?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
30
Yapay Zekaya Sor
Kadın ve erkek olmanın en kötü ve en iyi yanı nedir?
Kadın ve erkek olmanın en kötü ve en iyi yanı nedir?
Cevapla
Nedir Soruları En İyi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hiçbir zaman en iyisinin sen olamayacağını bilmek kötü. Mesela atlet olsan her zaman senden hızlı bir erkek olacak. Ben yüzmeyi severim ve yarışırız arkadaşlarla ama hiçbir zaman erkekleri geçemedim. Normal insanlar için bu sorun değil ama eğer "en iyi" olmak gibi bir amacın varsa insanı hayal kırıklığına uğratıyor. Yarışmalarda en hızlı kadın olabilirsin ama en hızlı insan olamazsın.

    Kas yapmak için spora başlamıştık arkadaşlarla. Benden daha geç başlayan erkek arkadaşlarımın altı ayda kasları iyi seviyeye gelmişti. Bense hâlâ uğraşıyorum ve hiç bir zaman da istediğim gibi olmayacak. Biraz fazla ağırlık kaldırsam kolum falan morarıyor ve acıyor.

    Ayrıca toplumsal yanları da var. Dershaneden çıkınca hava karanlık olurdu ve bizim ev de merkezi bir yerde değildi. Dönmek için ıssız yerlerden tek başıma geçerken aklımdaki en korkunç şey tecavüze uğramak ve öldürülmek falandı. Erkek olsaydım da korkardım tehlikeli bir yerde ama o zaman hemcinsimle kavgadan çekinmezdim ve en kötüsü dayak yerdim. Fakat kadınsan yapabileceğin pek bir şey kalmıyor silah taşımıyorsan. Karşıdakinin insafına kalıyorsun.

    Seçim şansım olsaydı erkek olmak isterdim. Erkek olmanın da zorlukları var ama neye önem verdiğinize göre değişir.

    1
    17 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok haklısın ama spor gelince iyi bir beslenme ve sporla kasların oluşur demekki yetersiz besleniyorsun soleyim sana ya da yaptigin hareketler sana göre yanlış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kaslarım var zaten sadece beni tatmin edecek düzeyde değil. Kadınlarda belirli bir noktaya kadar kas yapabiliyorsun. Sonrası için takviyeden de öte steroid falan alman lazım kasların açılması için. Sağlığı etkileyecek bir noktaya kayıyor.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Streoid kullanma kasların varsada bir kadına zaten aşırı kas yakışmaz bir spor hocası olarak söylüyorum sana varsa yeterli düzeyde en güzeli bayan için erkek için öyle büyük cüsseli kaslara gerek yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Orası kişinin zevkine kalmış bir şey. Sen veya toplum yakıştırmıyor olabilir ama ben kendimi daha kaslı görmek isterdim. Zayıflık bir dezavantaj her cins için de.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama sen benim sözümü dinle aşırı kaslı olmak bir bayana yakışmaz emin ol

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben yakıştırıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O senin düşüncen saygı duyarım yapabilirsin ozaman benim öğrencim vardı kamila kızda bayağı kas oldu vücut yarışmasına bile girdi yani bayan olarak yapabilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama hiçbir zaman en iyisi olamazsın o yüzden yarışmaya falan girmeyi düşünmedim. Steroid almadan doğal olarak ne kadar kas olursa artık onunla yetineceğiz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Beslenmeni sağlam yap protein daha ağırlık ver istedin olursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sorduğun sorunun konusu da bu zaten. Kendi çapımda kaslı olabilirim ama benden daha kısa zamanda daha fazla kas yapabiliyorsunuz. Motivasyon düşürücü

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen bi ara bana ulaş bakım nasıl yapamiyosun ok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yapamıyorum demedim ki erkekler hep daha hızlı ve daha fazla kas yapabiliyor dedim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Erkeklerin vücut yapısı farklı ondan dolayı erkek gibi olamaz hiçbir kadının vücudu normal yani 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet motivasyon düşürücü olan bu işte. Kadın olmak kötü

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sizin avantajınız kadın olarak daha cok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neye önem verdiğine göre değişir. Bir keresinde İngilizce pratik yaparken bir arapla konuştum. Bana dedi ki "Zengin bir erkek bulup evde yatmalısın hem dine uygun". Ben de ona "Sen olsan yapar mısın böyle bir şey, gurursuzluk değil mi?" diye sordum. O yaparım dedi. Bense ailemin parasını alırsam bile gururum incinir kaldı ki evde yatıp başkasının parasını yiyeceğim. Bana göre erkek olmak daha iyi. Ama kadın olmak daha iyi diyen erkeklerin seçme şansı olsa çoğu yine erkekliği seçiyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla senin görüş acinla bayağı bu konuyu irdeleriz ama herkes nasıl yaratiliyorsa öyle iyidir ama bu dedin sistem böyle yapanlara sormak lazım

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Kadın olmanın en güzel yanı sanırım anne olabilmek en kötü yanı ise : hiç bir zaman özgür olamamak , can güvenliğinin olması , sorumluluğun ağır olması , Türkiye şartlarında hep namus kavramı kadına yüklendiği için cinsel isteklerini istediği gibi yaşayamaması , ya da kendini bu konuda ifade edenemesi

    Erkek olmanın en güzel yanı özgürce hareket edebilmeleri 🤗 en kötü yanı ise hep çalışmak ve ailesinin yükünü taşımak zorunda olması , sorumluluğunun maddi ve manevi ağır olması , daha güç ve kuvvet gerektiren işlerde çalışmak zorunda olması , herzaman ikinci plana atılmaları emeklerinin hiçe sayılması ve değer görmemesi 🙋 diyebiliriz

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel anlatmışsın yorumun güzel kız 😂

      Yorumla
  • hatun_23
    hatun_23 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Erkek olmanın kötü yanı para getirmen gerekiyor eve bakma sorumluğun hesabı ödeme şeyin var kadın olmanın zorluğundan bahsetmek yettmez kelimlere o kadar çok zorluğu var ki

    1
    24 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kadınların zorluğunu bir kaç cümleyle söyleyebilirsin ☺️

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Anlattilmaz yaşanir kadinlarin zorluğu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama şimdi erkeklerin zorluğu daha çok anlaşalım bu konuda

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Kadınlar regl oluyorlar bir erkekle ilişkiye girseler kizliklari bozuluyor ama erkeklerin bozulmuyor kadınların adı çıkıyor erkekler yapınca adamsin deniliyor kadınlar para istediklerinde kocalarına muhtaç kalıyor kocalar cimri oluyor parayi alana kadar çok zorlanıyor kadınlar istedikleri gibi dışarda gezemiyorlar taciz istismar haberlerde görüyoruz kadın cinayetleri şiddet kadınları kolay ise almıyor erkekler daha güçlü diyorlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Regl olma sizin için güzel bişey adı üstünde kadın olmak kızlık felan bence o iki bacak arası olarak bakmayalim yanlış bence kadın erkeğin parasına bakmayabikir kendi kazanabilir kadın tabikide kocasıyla gezmesi lazım taciz her türlüsü var misal bak burdada sapık çok değilmi bitmiyor

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Sapiklardan nedir çektiğimiz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru misal birisinin sorusuna yazdım burada hemen damladı kızın sapığı şişko felan kızla uğraşıyor ordan banada sardı 😂 artık yüz kalmamış ama tabiki kadının sapığı da çok burada

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Kadının sapığı yüzünden bizim bu erkeklerden çektiğimiz ne erkeklerde bizi o kadınlardan saniyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haklısın herkes bir değil kız tamam ben sizi savunurum 😂

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Savun iyi olur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Savunuyorum tabikide cinsimide savunuyorum herkes bence benim gözümde eşit her türlü pis insan dolu bunlar bitmez bitmedide

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Bazı kadinlar var ki erkeklerden daha delikanlı

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Cinsiyet işi değil bu karakter meselesi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani cinsiyet işi değil ondan diyorum bende kız sen evlimisin bu kadar dertlisin 😂

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Yok be daha gencim 18 yaşindayim derdim çoktur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bu yaşta dert sahibi olmuşsun oda iyi 😂

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Dert sahibi olmamda katkısı olan herkese teşekkürler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani et teşekkür dertlerin kadını oldun. Sen artık 😂

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Hangimizin derdi yok ki hepimizin bir sorunu var sende alay ettme benle senin hiç mi derdin yok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benim şu an derdim yok olursa ilk sana solicem kız yok dalga geçmiyorumda 18 yaşında ne derdi onu anlamadım

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Var işte dertlerimiz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi dinlerim bir ara senin dertlerini

      Yorumla
    • hatun_23
      hatun_23
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlaştık yazarsın anlatirsin

      Yorumla
  • gulumseherseye
    gulumseherseye Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Erkekler için bence en zor durum askerlik kadınlarda regl olma

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Askerlik kolaydı benim sizin için regl olur doğru ağrısi sıkıntı sizde

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

8

Cevap

8

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    kadın olmak zor çünkü bu ülkede adalet yok ayrımcılık yapıyorlar. ayrıca toplum baskısı da var ya da kötülüklerle daha çok karşı karşıya kalıyorlar. erkek olmak da zor çünkü sürekli çalışmak zorundayız ya da mesela tip yoksa hiç bir kız yüzümüze bakmıyor bile.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tıp olduğunda da ilgiden bıkılıyor oda var herşeyi Ortası bence

  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Kadın olmanın en iyi yanı annelik gibi mucizevi bir duyguyu tadıyorsun en kötü yanı istediğin saatte tek başına dışarı çıkamıyorsun erkek olmanın en iyi yanı istediğin gibi hareket etsen de karışan olmuyor en kötü yanı askerlik çalışma zorunluluğu olması

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani sizde annelik erkeklerde çalışma ama sizdede çalışma var bazi kadınlar çalışmak istemiyor

      Yorumla
  • bayrakmerve27
    bayrakmerve27 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    En güzel yanı istediğin biriyle olabilirsin tabi oda isterse evlenirsin çocuk olur kötü yanı da tecavüz tacize uğrayabilirsin sizi hamile bırakabilir istemediğin çocuğu doğurmak zorunda kalırsın istemediğin insanla bir ömür yaşamak zorunda kalırsın

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok haklısın bu zaten toplumsal bir sorun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kadın olmanın en kötü yanı hepimizin bildiği inanılmaz baskı ve özgürce yaşayamamak daha 30 yaşa gelen kadınlara bile teyze diyorlar ıy ıy. En iyi yanı ise annelik ve dişiliğin verdiği ilginç enerji. Erkek olmanın en iyi yanı güç ve liderliğe sahip olmak kötü yanı ise bunu kaybetme korkusu ve babalık şüphesi

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla çok haklısın insan her yaşta gençtir bence ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ay hadi 40 deseler anlyicam 30 ya 30 sanki 50 Bi anda çirkinleimiyo yaşlanmıyor bu erkekler niye böyle yapıyo bilmem kendi anaları da 30 dan büyük

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 sen kaç yasindasnda takmissin kız sen yasa

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kadınsan çirkinde olsan kiloluda olsan cinselliğe ulaşırsın ama bir erkek kısa boylu veya çirkinse gerçekten cinselliğe ulaşamıyor. Ben 182 90 kiloyken sevgili bulamıyordum lisede 153 80 kilo kız hergün seks yapıyordu ve o kız hala mutlu. Ama ben çalıştım kilo verdim ve boyum 188 olduğu için sevgili yapmaya başladım cinsellik erkek için sanş işi kadın için tercih

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani kiloluyken kimse bakmadı zayifliyinca baktı diyosun ozaman kadınlarda gerçek sevgi yok diyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Zayıflayınca değil boy uzayınca baktılar bence

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bence vücudun şekil oldunda bakmislardir unutma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Alakası yok bence diğer erkeklerden uzunsan kızlar bakıyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok kızlar fit vücuda daha çok bakıyor tabi boy 1.80 üzeri olması ayrı unutma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Valla bence boy daha önemli ben şu an 105 kg olsam bile çok rahat güzel bir kızı tavlarım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşte onlar kilolu erkeğe bakmıyor ki bu kız içinde aynı kardeşim

      Yorumla
  • anavrinn7
    anavrinn7 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    Kadın olmanin en iyi tarafı tarafimiza hep nazik davranılması en kötü yanını saysam bitmez maalesef..

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zaten kadınlar nazik yaratiklar normal kötü yanını bende az çok biliyorum

      Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Erkek olmak genel olarak kötü bence, kadın olmanın kötü tarafı ise aylık period sancısı o da belli bir yaştan sonra azalıyor zaten

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Erkek olmak iyi ama kadın olmak tabiki zor

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Bence tam tersi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      herkes kendine göre haklı ne diyelim

      Yorumla
  • 24yaşsendromu
    24yaşsendromu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Erkegim escrtluk yapamiyorum kadin olsam evim arabam en lüksünden coktan olurdu simdiye m k. Album cikarirlar hatta film bile cekerlerdi mkoyim

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Ikiside aynı, bende iyi de kötüde erkek kadın farketmez

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sana göre her şey normal kız 😂

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      🤣🤣🤣ama öyle erkeğinde kadınında kendine göre iyi kötü yani vardır

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani vardir kız kesin😂

      Yorumla
  • Canımbennnremmnurr
    Canımbennnremmnurr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadin olmamın dezavantajlarıni, cinsiyet ayrimciligini say say bitmez

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O bence cahillik başka bişey değil

      Yorumla
  • ÇılgınDenek
    ÇılgınDenek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 93%
    +1 yıl

    Hiçbir zaman erkeklere nasılsın bir sıkıntın var mı diye sorulmaması

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Soruluyor da genelde kadınlara soruluyor haklisin

      Yorumla
    • ÇılgınDenek
      ÇılgınDenek
      +1 yıl

      Yok be kardeşim bir erkeğe bir sıkıntın derdin var mı diye sorulmaz hiçbir zaman

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama dertlerin en büyüğü erkeklerde bak biliyosun sende

      Yorumla
    • ÇılgınDenek
      ÇılgınDenek
      +1 yıl

      Öyle tabi hayat zor, yol uzun ben yorgunum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani herkes yoruldu artik

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Regl kadar berbat bişey olamaz bence ama yinede erkek olmak istemezdim

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Regl kadar berbat bişey yok ama erkek olmak istemiyosun neden peki 😂

      Yorumla
  • MaviDolunay
    MaviDolunay Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 80%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 327 cevap paylaştı.

    Komple ağda kesinlikle.

    2
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kadınların en büyük sorunumu ağda eskide kaldı artık bence😂

      Yorumla
    • ÇılgınDenek
      ÇılgınDenek
      +1 yıl

      Tek derdin bu olsun

      Yorumla
  • YALNIZZPRENS
    YALNIZZPRENS Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Erkek olmak iyidir o konularda iyi ki erkeğim diyorum

    1
    0 Yorumla
  • Lordseyfo
    Lordseyfo Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 91%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Bence yok

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oda bir düşünce

      Yorumla
  • Cetin3240
    Cetin3240 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Çalışmak zorundasin

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru

      Yorumla
Devamını Gör(1)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kadın ve erkek olmanın en kötü ve en iyi yanı nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadın/Erkek olmanın en kötü ve en iyi yanı nedir? 14 cevap verildi
Kadın veya erkek olmanın en kötü ve en iyi yanı nedir? 11 cevap verildi
Erkek ve Kadın olmanın en iyi ve kötü yanları? 6 cevap verildi
Kadın olmanın en kötü ve en iyi yanı nedir? 3 cevap verildi
Kadın olmanın en kötü ve en iyi yanı nedir? 4 cevap verildi
Kadın olmanın en kötü ve en iyi yanı nedir? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨