Deprem ile fırsatçılara gün mü doğdu?

Benim ablam Hatay İskenderun’da depreme yakalandı çok şükür evleri yıkılmadı 🙏

ama serefsiz ev sahibi evi satıyorum ya 8000 lira kira ver ya da evden çık diye baskı yapıyor. Şu an kirada ev yok denecek kadar az ve 15000 liranın altına ev yok 🥺

ablama 8000 yap kirayı her ay 400€ veririm diyorum kabul etmiyor. Normalde kirası 1200 idi ablamlar 2500 olsun diyor ev sahibi kabul etmiyor.

Deprem ile fırsatçılara gün mü doğdu?

yeni ev alayım diyorum evler 3,5 milyon liradan başlıyor ve o büyük depremde hasar alan evlere o kadar para vermek delilik!

Deprem ile fırsatçılara gün mü doğdu?
Cevapla