Neden bu önyargı? Her insan bir olmak zorunda mı?

Dokuz aylık bebeğim varken ikinciye hamile kaldığım için yargılanıyorum. Böyle bir saçmalık olabilir mi? Kime ne yani ak. Ben hemşireyim, eşim jandarma personeli. Demek ki bakabilecek durumumuz var ve istedik. Herkes "istemeden mi oldu", "diğeri daha küçük" vb. yorumlar yapıyor. Aşırı derecede sinir olmaya başladım. Neden bu önyargı var? Her insan bir olmak zorunda mı?
Neden bu önyargı? Her insan bir olmak zorunda mı?
Cevapla