Sizde böyle garibanliklar çektiniz mi?

Amcam önceden öğretmendi görevden alındı feto sebebiyle. Babam işçi ve bu yüzden yengem hep bize tepeden bakardı. Onlar yer içer gezer biz ise kıt kanaat gecinirdik. Amcamın kızıyla aynı yaştayim onun çok güzel elbiseleri olurdu benim olmazdı üzülürdüm. Amcam öğretmen olduğu için bana kitaplar getirirdi yengemde vermek istemezdi kendi kızı kullanması için. Okula bot dağıtıldığında amcam artanlari bana getiriyordu yengemde başkalarına vermek için kızıyordu kavga etmişlerdi bizim evde annem çok üzülmüştü o zaman.

Şimdi ben hukuk okuyurum. Amcamın çocukları ise ele avuca gelmez bölümler okuyorlar. Amcamda görevden alındığı için uzun süre iş bulamadı çok zorluk çektiler.

Sanki bize yaptıklarının bedelini ödüyor gibiler ve bende bu yüzden çok üzülüyorum.

Sizde böyle garibanliklar çektiniz mi?
Cevapla