Sizce abartıyor muyum? Lütfen bakar mısınız?

En yakın arkadaşım var zaten çevremde pek fazla insan yoktur. Buda değer verdiğim birisi. Fakat kendini, hayatını anlatmayı sever. Bende iyi bir dinleyicimdir. Ama kendimle ilgili bir şey söylediğimde konu ben anlamadan tekrar ona dönüyor. Ona 'ameliyat olacağım' dediğimde detaylarını sormadan direkt 'bende burun ameliyatı olmak istiyorum' tarzında cevaplar veriyor. Daha ne ameliyatı olacağımı sormadan bile. Onun dışında bir sürü şey hakkında sohbet etmek istiyorum ama biraz dar bir konu seçimi var. Aşk, ilişkiler veya onun hayatı.. Başka yok. Ben gündemi takip ederim, film veya dizi izlerim kitap okurum veya her hangi bi konu hakkında fikir belirtirim. Kötü bir arkadaş olmak istemem onu hep dinlerim ama artık aradığında açasım bile gelmiyor. Çünkü 2 saat boyunca sadece onun hayatını konuşuyoruz. Sizce ne yapmalıyım? Alıngan bir kişiliği var. Ona bir konuda hata yapıyorsun desem yüzü düşünüyor. Kırmak da istemiyorum öneriniz var mı?

Sizce abartıyor muyum? Lütfen bakar mısınız?
Cevapla