Gün içinde hiç para harcamıyorum sizce aktivitelerim normal mi?

18 yaşındayım 3 kişiyiz evde aylık 12 bin tl maaş ile geçiniyoruz ev kendimizin eve aylık taksit para 2600 tl veriyoruz. 10 yıl taksit var evin. hiç harcanmıyoruz denebilir sosyal hayatım hiçbirşeyim yok. eğlenmiyorum evdeyim. sürekli. her hafta aldığımız belli başlı şeyler var. sayıyım.

Kaşar 130 TL

Domates 20 TL

Kangal Sucuk 140 TL

Taze peynir 120 tl

Reçel 60 TL

Çay 80 tl

Haftalık olarak bunları yiyoruz millet neden hayvan gibi harcıyor anlamıyorum şu yukarıdaki sıraladıklarım insanı 1 hafta rahat doyurur ya millet dini islamı bırakıp aç gözlü olmuş cidden günde 300 400 tl harcıyan var. ulan dışarı çıkıp eğlensen nolacak ya ne saçma insanlar var

Gün içinde hiç para harcamıyorum sizce aktivitelerim normal mi?
Cevapla