18 yaşındayım 3 kişiyiz evde aylık 12 bin tl maaş ile geçiniyoruz ev kendimizin eve aylık taksit para 2600 tl veriyoruz. 10 yıl taksit var evin. hiç harcanmıyoruz denebilir sosyal hayatım hiçbirşeyim yok. eğlenmiyorum evdeyim. sürekli. her hafta aldığımız belli başlı şeyler var. sayıyım.
Kaşar 130 TL
Domates 20 TL
Kangal Sucuk 140 TL
Taze peynir 120 tl
Reçel 60 TL
Çay 80 tl
Haftalık olarak bunları yiyoruz millet neden hayvan gibi harcıyor anlamıyorum şu yukarıdaki sıraladıklarım insanı 1 hafta rahat doyurur ya millet dini islamı bırakıp aç gözlü olmuş cidden günde 300 400 tl harcıyan var. ulan dışarı çıkıp eğlensen nolacak ya ne saçma insanlar var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer