Nereye elimi atsam kuruyor, bunun bir çözümü var mi?

Bir sirkette işe girmiştim 4 yıl boyunca her gün bir aksilik her gün bir hata.. ustelik ekipte kimse de benden hoslanmadi. 4 yıl 700 kişilik bir şirkette çalıştım yuzum ve fiziğim iyidir normalde ama bir kişi bile gelip tanışmak , yakınlık kurmak istemedi. Sevgilim olmadı hiç. 28 yaşındayım yaşıtlarım evli , çocukları var benim konuştuğum bir tane erkek bile yok. Görücü usulü vs de çıkmadı. Sadece 22 23 lu yaşlarda vardı sonra kesildi.

Sevgilim hiç olmadı, nerde ipsiz sapsizlar var onlar beni buldu. 9 aydır işsizim, evde oturuyorum, benden daha az deneyimli insanlar bile şakır şakır bir yerlere giriyor. Yani neyim var benim anlamıyorum? Bu uğursuzluktan nasıl kurtulabilirim? İyi düşüneyim iyi olsun diyorum, olumlama yapıyorum, namaz kılıyorum, dua ediyorum, meditasyon yapıyorum tüm tuşlara basiyorum yine olmuyor

Nereye elimi atsam kuruyor, bunun bir çözümü var mi?
Cevapla