Bir sirkette işe girmiştim 4 yıl boyunca her gün bir aksilik her gün bir hata.. ustelik ekipte kimse de benden hoslanmadi. 4 yıl 700 kişilik bir şirkette çalıştım yuzum ve fiziğim iyidir normalde ama bir kişi bile gelip tanışmak , yakınlık kurmak istemedi. Sevgilim olmadı hiç. 28 yaşındayım yaşıtlarım evli , çocukları var benim konuştuğum bir tane erkek bile yok. Görücü usulü vs de çıkmadı. Sadece 22 23 lu yaşlarda vardı sonra kesildi.
Sevgilim hiç olmadı, nerde ipsiz sapsizlar var onlar beni buldu. 9 aydır işsizim, evde oturuyorum, benden daha az deneyimli insanlar bile şakır şakır bir yerlere giriyor. Yani neyim var benim anlamıyorum? Bu uğursuzluktan nasıl kurtulabilirim? İyi düşüneyim iyi olsun diyorum, olumlama yapıyorum, namaz kılıyorum, dua ediyorum, meditasyon yapıyorum tüm tuşlara basiyorum yine olmuyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer