
Herbir günümüzün bir önceki Günden çok daha iyi geçmesini hulusi kalple niyet ederek saygı ve sevgi ile kucak dolusu günaydınlar dilerim 💐💐

Herbir günümüzün bir önceki Günden çok daha iyi geçmesini hulusi kalple niyet ederek saygı ve sevgi ile kucak dolusu günaydınlar dilerim 💐💐
Nescafe yerine filtre kahve veya Türk kahvesi için. Nescafe gerçek kahve bile değil, gerçek kahve suya karışmaz. Karışsın diye içine 30 tane kimyasal katıyorlar, kahve oranı belki yüzde 5.
Evet öyle işte ne bulursak iciyoz napak yani 🤣🤣
Nescafe Classic ancak neden ise şu yan poşet fermuarını açınca kahvenin kendine has aromalı kokusunu alamıyorum, A 101 BİM Şok vs her yeri denedim yok yok yok alamadım esas sorun da bu ben sonunda Migros'ta buldum aylık alıyorum bu ay gittiğimde aldıklarımın içinden 3. pakette de aynı sorun o kokuyu yine alamadım :(
haklısınız bayat olunca olmuyor işte, Genel müdürlüğü bile aradım da tıssss
Teşekkür ederim
Ben her zaman Nescafe Gold seviyorum sade ve şekersiz olmalı tabi ki bazen 3 ü 1 arada şeklinde de içiyorum. afiyet olsun abla sen hangisini seviyorsun?
Nescafe içmeyin içirmeyin ✋🏼😁
Yaa ne laf sokması özgün yorumlarda bulunuyorum 🥲 varken kıymetimi bil o halde 😅
Yaa peki ✋🏼
Hem azar hem şiddet
Neden fake olup olmadığımı mesaj atıp öğrenmiyorsun😅
Ben kurşunu sıktım artık yaralanıp zamanlamı düşersin direk mi düşersin kısmet deyip görücez 😅 kelepçeden muaf olursun erken düşersen
Yav ne kurşunu orada mecaz var 🫣 fake değilim neyse kelepçeyide seve seve takıcam sana kızdırdın beni şimdi 😈
Taklitlerimiz bizi yaşatıyor dileyim, ben ispatımıda yaparım foto ile hiç sıkıntı yok 😅 sonrayı çok uzatma özletme 😅
Frekans demek. peki naaayysss 😅
Mesleğe paraya gelecek gelmesin zaten 😅 tatlı dilim güler yüzüm büyük kalbim yetmeli 😅
Kendini belli ediyorlar zaten, bende geleni yemliyorum meslek sakata bindi soruşturmam var vs gibi şeylerle hemen anlaşılıyor ne oldukları. Sıkıntı yok 😅
Sağol sende öyle, ama vak Şimdi de sen el kaldırdın bana 🫣😅
Çok hızlı oldu, noldu öyle 😅
Keşke şüphen varsa önce sorsaydın 🤷🏻♂️
Ne olduğunu da bi anlasaydım 😅
Thanks 😇
Cevap
44Cevap
Gold elbette
Aynı ben işte 😈😂
Ben bu kupaya 3 shoot gold atıyorum. Anca kesiyor.
Ne diyeyim mazoşistlik var sen de demek ki 😂
Bu akşam classic alıp 3 tane atayım bakalım, nasıl oluyormuş.😂
Kahve uykusuzluk yapmıyor bana 😅
Devamkee öyleyse 😈
Valla keşke tercihim olsa ama kahveyi çoğunlukla kardeşim alır bende içmekle mensup olan tarafim ve evde genelde gold oluyor büyük paketli olanı o yüzden golda alıştım kötü değil günde bir tane içerim.
Classic.
Gold sade içince tuhaf poşet gibi tat veriyor
Aklın yolu bir. Gold zaten sade içilmesi üretilmemiş 😔
Gold çünkü yumuşak içim seviyorum hatta onu da sütlü severim 😊
Gold daha çok seviyorum. Günaydın çok güzel bir hafta geçirirsin umarım. Hep mutlu ol hep iyi ol 🌼
İnşallah... En çok sen ol be cidden öyle bir izlenim veriyorsun bana 🥰😂 bencil olmamak güzeldir zaten ya
Ah kafama geldi yavaş 😏 Tamam tamam hepimiz seni mi kırcam yaa 😂
Rica ederim. Senden de razı olsun inşallah. Sana baktığımdandır
Nescafe tüketmeyi bıraktım. İçersem gold içiyorum. Acı olsa da enerji veriyor
Ben acı Nescafe sevmiyorum
Bir kere içtim sevmedim hiç bana göre değil
Üçü bir arada olcak bana
Günaydınlar.. Suriye kahvesi içiriyorlar burada :))
Normalde Türk kahvesi dışında tercih etmem ama bazen de klasiğin tadını aramıyor değilim
Granül kahve içmiyorum haza zehirdir kendileri! Filtre kahve all time forever 😋
Gold seviyorum çünkü klasik biraz acı oluyor içimi daha zor geliyor
Ben direkt filtre kahve tercih ediyorum...
İyi dilekleriniz için teşekkürler, bilmukabele :)
Merhaba classic içiyorum fakat ben pek nesscafeci diilim ya. Daha çok bol köpüklü orta şekerli bakır cezvde yapılan mis gibi yanında çikolata ile olan Türk kahvesi benlik
Acı sevmiyorum ben kahveyi su gibi içenlerdenim 😂
Filtre güzel demlenmiş. Nescafe mideme iyi gelmiyor
Gol normalde ama dün değişik bir kahve aldım yoğunluğu 8 çok sevdim
Filitre tercih ediyorum 🤣 çok hava atmış gibi oldum
Gold tercih ediyorum içimi daha yumuşak.
Klasik ağır biraz sert kahve seviyorsanız ondandır.
Ortadoğu ve Arap kahveleri zaten çok acı. Ben Birleşik Arap Emirliklerinde bir damla zelzel dedikleri bir kahveden içtim inanılmaz acıydı. Tam sizlik.
Kahve hayatı güzelleştirmeli zehir etmemeli 😂
nescafe classic sert insanların işidir gold kibar rahatına düşkün insan işidir
kahve olsun da...
aramasının ne olduğunun önemi yok ;)
Genelde Nescafe Gold içiyoruz
Nescafe goldd her şeyin goldu
İkisininde ikiside benim canım ciğerim 🤎☕
Kahve direk benlik değil :)
Nescafe Gold tabiki hoç değiştirmem
Turkish Coffe pls
Günaydın, nescafe gold🙏☕
Ucuz olanı tercih ediyorum.
Klasik ya. Ojelern guzelmıs :)
Kız sana diom
Cok erken canım 🤣
Bak bisi dicem @fesfs
Kız
Pat @fesfs
jacobsss gold
tesekkurler gel braber olsun
Her ikisi de bebeğim ❤️
Gold tabiki
Gold:)
Tabiki Gold 😀👍
Nescafe colombia
Gold
Klasik
Klasik
Nescafe icmiyorum en guzeli Türk kahvesi oda sade
jacobs içerim
Cafex en ucuzu 😂
Gold daha iyi bence
Nescafe fesfs tercihim 😁
Gold 🏅
davidoff kahve
Semaver çayı..
Hafif olan
gold tabiki
Nescafe Gold
Hic birini
Nescafe tercih etmiyorum
Nerden geldiğine bagli
Sütlü köpüklü
Faeketmez sade kahve olsun icerim
Gold; Top1
Çay olmazmı
Sert içim iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?