Sizce ne yapmalıyım niye böyleler?

İş kazası geçirdim. Ayagimda 10 vida ile çalışyrm. Sürekli ağır işler veriliyor. Su paletini koyamıyorm diyorm. Banane yap diyorlar.10 ltrelik suları kaldrdm. 17 tane soğan çuvalını kaldrdm. Ya sevkiyat geliyor önce dolabı bitirdim sonra manav attım. Yardim etmiyorlar. Ayagımdaki vidalar ağrı yaptı dedim. Yarın için 10 kg lık deterjan paletini diğer palete aktar.2 de soğan aç diyorlar. Benim vidalarm oynadı geçmiş olsun bile demiyorlar. hayla rapor aldm diye kin tutuyorlar

Sizce ne yapmalıyım niye böyleler?
Cevapla