Arkadaşlar Annem hep bana aşkım diye hitap ediyor da utanıyorum sizce utanılır mı?

Yani çekingen birimiyim

Arkadaşlar Annem hep bana aşkım diye hitap ediyor da utanıyorum sizce utanılır mı?
Cevapla