Nişanlınızdan/kocanızdan nasıl para istiyorsunuz?

şu an nisanlıyım. Daha bazi seyleri alalim bile diyemiyorum ona karsi. Işte ev diziyoruz mesela. Şunu alalım diyemiyorum. Bazen para sıkıntım oluyor diyemiyorum. Daha evlenmedik istesem ayip olur diye düşünüyorum.

Ama evlenince de para isteyebilecegimi sanmiyorum. Nasıl istiyorsunuz? Aslında erkekler ya da nişanlım bunu düşünüp bir miktar kendiliginden para verse daha iyi olur. Bu parayi al, ihtiyaçları alirsin vs gibisinden. Ya da al sende dursun beraber alırız gibisinden.

Yani evlenince de ben istemeden parayi koysa al ihtiyacin olur, daha da lazimsa vereyim falan diye demesi lazim bana. Yoksa en azindan ilk baslarda isteyemem gibi geliyor. Daha simdiden yapamiyorum cunku.

Nişanda da çekinme, söyle, ne istiyorsan alalim vs dese daha iyi olur. Zaten asiriya kacmam ama simdi hem para isteyemiyorum, hem sunu alalim diyemiyorum ya parasi yoksa zor durumda mi birakirim acaba falan diye. Evlenince de isteyemem. Kendi kazancimda yok. Bu sorunu nasil cozecegim ya?

Nişanlınızdan/kocanızdan nasıl para istiyorsunuz?
Cevapla