İnsanlar neden son zamanlarda yobazlaştı?

Biraz önce kızımı parka götürdüm. Kızım 1.5 yaşında. Bir erkek çocuğuyla oynamak istedi. Oda 1 yaşlarında, annesi kızımı itiyor oğluma elleme dokunma diyerek. Sanki düşmandan koruyor çocuğunu. Bende kızıma kızım salıncağa binip gidecez kimseyle oynamayacaksın dedim. Sonra kadın gelmiş sen ne hakla oğlumu kötülersin felan bağırıp duruyor. Tehditlerde savuruyor bir daha bu parka gelmeyeceksin seni burada görmicez felan filanlar. Neyse çekip kadın gitti. Salıncakta 2 kişi var birisi erkek diğeri kadın çocuklarını sallıyor kızım da sallanmak istiyor çocuklarla da oynamak için yaklaşınca salıncak çarpıyor düşüyor salıncağı itekleyen adam geliyor yine kızımı itip kakmaya başlıyor. Yani ben olduğum halde böyle ben olmasam kızımı çocuklar değil anne babaları dövecek resmen. Bir masumane bebeğe bunu yapan insanların olduğu ülkede yaşadığım için gerçekten çok üzülüyorum ve her geçen gün insanlar yobazlaşıyor bencilleşiyor ve cahilleşiyor. Bu sebeple ilk fırsatta ülkeden dahi gitmeyi düşünüyorum. Sizin bu konularda yorumlarınız nelerdir?

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen bebek ve çocuk düşmanları içlerindeki zehri soruma kusmasın.
İnsanlar neden son zamanlarda yobazlaştı?
Cevapla