Seni uykundan uyandircak süsü dersin susmaz bide bir sürü derdi var ne gerek var ki evlenmeye
Bide koca derdi de var çok onu giyme yok şunu söyle yapalım sen kimsin lan bana karışıyorsun
Sizce düşüncem mantık limi
Seni uykundan uyandircak süsü dersin susmaz bide bir sürü derdi var ne gerek var ki evlenmeye
Bide koca derdi de var çok onu giyme yok şunu söyle yapalım sen kimsin lan bana karışıyorsun
Sizce düşüncem mantık limi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sen zaten bu kafayla evlenme zaten karşıdakinin başını da yakarsın
Aynen nefret ediyorum bide birbirlerine güzel cümleler söylüyorlar la ıyyy
Hayat senin hayatın 😊
Demi yani ne olucak evlenince ne geçicek elime
Evlenmek güzel şey
Nasıl güzel anlatir misin kısaca
Nasıl anlatayım şimdi 😂😂
Hayatta şans diliyorum sana
Ne olucak peki evlenince ne geçicek elime
Evlen evlenme buna demedim. Evlenme zaten yanında kendini huzurlu, güvende, değerli hissettiğin biri yoksa. Evlenmek çocuk yapmak değildir bu 1. Bir bebeğe nasıl bu kadar külftet gibi bakarsın saçma buldum. Nefret falan demişsin. Bebek ağlar da zırlar da altını da pisletir, sevgi ve neşe de saçar. Kötü yanlarını görüyorsun sadece.
Birincisi babamda dahil hicbir erkeğe güvenmiyorum güven mis huzurmus erkekten beklemem huzuru güveni
Evet çocuk kulfettır bide anlamıyorum niye insanlar bu kadar çocuk sahibi olmak istiyor
Bakış açısı diyelim. Çoğu kaliteli bir hayat sunamayacakken adet yerini bulsun diye yapıyor. Ben de kızgınım o konuda.
Evinin kadını çocuklarının anası ol 😊
Iyyy yine bi sığ zihniyet geri kalmış zihniyet
Kadın olarak görevin kocana hizmet etmek ve çocuk doğurmak 😊
Senin görevin ne peki kendini erkek sana erkekcik
Benim görevim eve ekmek getirmek tv karşısında pineklemek 🤣🤣
Eve ekmek getiriyorsunuz diye siz erkekler adam mi olduğunuzu zannediyorsunuz
Tabii ERKEK adam dediğin evine ekmek getirir masaya iki tık tık vurur hemen çayı gelir 😎 kadın dediğin erkeğine hizmet eder 🤣
Şaka yapıyorum bu arada böyle bir düşüncede değilim 🤣
Valla iyi yoksa baya bi laf soylicekyim sana bi kadın erkeğin mali değildir
Kadınlar olmasa biz olmazdık 😊
Aynen çünkü erkeği doğuran kadındır aslında erkekler kadına muhtaç çünkü annen seni istese doğurmazdı kürtaj yaptırırdı doğduğunda seni bırakabilirdi seni beslemeyebilirdi dediğim gibi erkekler kadınlara muhtactir
İyiki varsınız 😍 en zor işleride kadınlar yapıyor zaten 😔
Öyle ama kendini bisey sanan erkekcikler adam olmuş da sanki kadını malı gibi görüyo
Kınıyoruz öyle erkekcikleri 😊
Bilmiyorum sende dalga geçer gibi konuşuyorsun
Hayır dalga geçmiyorum cidden kadınlara çok haksızlık ediliyor
Neyi anlamıyorum biliyor musun
Neyi?
Bazı kadınlar kaba saba şiddete meyilli maço ona buna laf söyleyen atar yapan erkekleri adam gib görüp nazik anlayışlı saygılı beyefendi erkekleri ise adam saymayan kadınlar varya nefret ediyorum işte onlar hak ediyor her şeyi
Kaba saba şiddete meyilli maço ona buna laf söyleyen atar yapan biri olmadığım için zulüm gördüm zamanında çok iyi anlıyorum 😊
Ne zaman lisedeyken mi
Hayır üniversite zamanında ben beni sahiplenecek biri istiyorum dedi bende aradığın adam ben değilim dedim bitti 😊
Nasıl anlamadım kızmıydı bende erkekler zannettim sana zulüm eden
Sevgilim bana zulüm etti 🤣
Yani kendini sahiplenecek birini arıyordu ha
Evet evcil hayvan sanıyor kendini sanırım ben de anlamamıştım 🤣
Mazoşist herhalde köpek
Çocuk başka bir şey
Yok nefret ederim çocuk bakmaktan yeğenim var 1 yaşında bizde kalırken teyzem geceleri ağlıyo susmuyo nefret ediyorum