Aile & Toplum Kız kardeşimin düğünü var da, bi yardım eder misiniz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor İki tane seçmem lazım biri kına gecesi diğeri düğün gecesi için.. Fikirlerinizi bekliyorum.☺️ Kız kardeşimin düğünü var da, bi yardım eder misiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Birinci pembe güzel 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Hımm teşekkürler
dionysosjai Takip Et FenomenMaster Yaş: 21 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kına için 4. elbise olabilir Düğün içinse 2. elbise olabilir rengi bayağı hoşmuş. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Evet düşüneceğim saol😊 Yorumla
Qwerty13579 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 81% +1 yıl Bence kına için mavisini, düğün için de 4. siradaki moru almalısın ✨ 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Düşüneceğim canım 😊 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Son elbise güzel 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler Yorumla
mert4488 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 65% +1 yıl İkinci 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Mavi olan mı Yorumla mert4488 +1 yıl Evet Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ne zaman 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Temmuz ayında Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İlinci gzel ama boy kaç sende öykr durcak mı Yorumla Soran +1 yıl 1.71 ben ondan sıkıntım yok kararsız kaldım sadece Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Mavi güzel. Gibi, düğün nerde ya bende geleyim oynamaya yer arıyodum hsns Yorumla
DognTR Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 91% +1 yıl 2 numara 1 1 Yorumla DognTR +1 yıl Beyaz tenliysen Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. 2 ve son 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Birinci pembe güzel
Hımm teşekkürler
Kına için 4. elbise olabilir Düğün içinse 2. elbise olabilir rengi bayağı hoşmuş.
Evet düşüneceğim saol😊
Bence kına için mavisini, düğün için de 4. siradaki moru almalısın ✨
Düşüneceğim canım 😊
Son elbise güzel
Teşekkürler
İkinci
Mavi olan mı
Evet
Ne zaman
Temmuz ayında
İlinci gzel ama boy kaç sende öykr durcak mı
1.71 ben ondan sıkıntım yok kararsız kaldım sadece
Mavi güzel. Gibi, düğün nerde ya bende geleyim oynamaya yer arıyodum hsns
2 numara
Beyaz tenliysen
2 ve son