Bu “yeni nesil” genellemesinin olayı ne?

Erdoğancı değilim ama dediler ki “yeni nesilin hepsi Kılıçdaroğluna verecek” sonuç? Erdoğan yine kazandı hemde 2018’teki oy oranıyla aynı. O kadar saçma şeyler duyuyorum ki. Gençlerin hepsi LGBT destekçisi diyen mi dersin, gençlerin hepsi dinsiz diyen mi dersin. O kadar saçççma sapan genellemeler duyuyorum ki. Kusura bakmayın ama bende genelleme yapacağım, herhalde “gençler” derken sadece İzmir gençlerinden bahsediyorlar. Bir sakin olun ya. Türkiye’de 81 il var. 85 milyon insan var. Herkes genel olarak ailesinden ne gördüyse onu yapıyor. İstisnalar vardır ama genelde böyle. Bu saçma genellemeleri kim yapıyor bilmiyorum ama bundan vazgeçin bence. Saçma sapan bir algı yaratmaya çalışmayın boşu boşuna.

Bu “yeni nesil” genellemesinin olayı ne?
Cevapla