Bu durumdan nasıl kurtulurum çok takdim kafaya?

Selam arkadaşlar hemen konuya giriyorum Teyzem le aynı yaştayız aramızda sadece 2 ay var ayriyeten süt kardeşim de oluyor biz bununla anlaşamasak da sürekli yan yanayız her yere Berber gideriz yani hiç haketmedigim şeyler yasati bana onun yüzünden psikiyatri ye bile gittim geçenler de aramızda tartışma yaşandı haklı olamama rağmen hiç haketmedigim laflar hakaret ler de bulundu birbirimizin kalbini baya kırdık ama haklı olan bendim tabi buna rağmen bana Allah'ın selamını verme çıkarcı sın faln dedi ve engelledi 3 4 gün konuşmadık aramızın bozulmasını o kadar sevindim ki çünkü o hayatımda olduğu sürece mutlu olamıyorum tam arama mesefa koydum konuşmayı kestim derken bu geldi doğum günümü kutladı sürpriz yapmış güya tekrar konuşmaya başladık aramız düzeldi ama ben hiçbir şekilde onunla konuşmak istemiyorum her defasında tartışıp hakaret ettip engellemesi bu durumdan çok sıkıldım arama mesafe koymak istiyorum ama işte teyzem sürekli yan yanayız bize gelir gider ister istemez konuşuyoruz ne yapmam lazım inanın hiç bilmiyorum.
Bu durumdan nasıl kurtulurum çok takdim kafaya?
Cevapla