
Ulan evde tekim diye dolabı dolduruyorum yeğenlerim geldiklerinde nereye saklasam buluyorlar. Üstelik gözümün önünde yiyorlar. Sizin de zulanızı patlatan birileri var mı.

Ulan evde tekim diye dolabı dolduruyorum yeğenlerim geldiklerinde nereye saklasam buluyorlar. Üstelik gözümün önünde yiyorlar. Sizin de zulanızı patlatan birileri var mı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Hayır ben genelde pek tüketmiyorum. sadece sigara yanında bazen çok nadir bitter çikolata yiyorum ya da kahve içiyorum
Aynı dert bende de var tek başına yasayan biriyim yeğenlerim geldiklerinde patlatıyorlar yedikleri bişey degilde bide abur cubur için kavga etmeleri beni üzüyor
Önceden vardı ama evet patlatanlar olurdu ama sonunda tamamen birakmadiysam azalttim hem saglik acisindan hem fiyat acisindan ömceden poset poset toplarken simdi tek tek aliyorum
Şunları yemeyi severim ama kilo yaptığı için asla dokunmuyorum 😅 sen bence şifreli kilit falan taktır zulana
😅işte kıyamıyorum da bılıyon mu
Bilmez miyim 😅
benden aşıran olmuyor çünkü abur cubur tüketmiyorum çok. en fazla noodle ve çerezlerimi bulurlar. d
Hayatımda hiç aburcubur zulası yapmadım ama geçen eve 3 dondurma aldım. Kendime eşime kızıma diye kızım benimkini de yemiş
Yeğenler olsa aynı olurdu ben çok stok yapmıyorum o yüzden
glütensiz atıştırmalıklarimi bulmam çok zor olduğu için hiç bulunmayan yere koyuyorum 😂
Buono yazanlar nerenin ürünü ya çok güzel görünüyor
Benim zulam değil 😅benimkinden eser kalmadı çocuklar hepsini yedi
buono bimde satılıyor diye biliyorum
ben pahalı diye almıyorum param gidicek diye korkuyorum
Kocam patlatıyor arada jsgsf
Abue cubur zulası yapmıyorum ki
Abur cubur yemiyorum.
Üniversite de oluyordu. 😁
Zulam yok gerekte yok
Genelde böyle bir zulam olmuyor
Bekar evinde yaşıyorum akrabalarım yiyorlar
kardeşim hergün
Hayır. Kendi evimde bana özel.
Genelde yeğenlerim patlatıyo 😀
Zulam hiç olmadı :d sürekli yediğim için
Oluyor
Zulam yok
Eskiden oluyordu
Hayır kimse bulamaz.
Kardesim
Zulam yok
yapmıyorum aşko
Ayibogan erkek kardeşim var o buluyor
hayır olmuyor