Arkadaşlarla buluşuyoruz, değişik ortamlarda zaman geçiriyoruz, birden her kes bana doğru dönüyor soru soruluyor falan konu bana geliyor. Diğer arkadaşlardan değil benden konuşuyorlar. Karakterin böyle, düşüncen öyle, tarzın bu, davranışın bu ve. s. Alıştım artık ama insanların böyle yapmasının nedenini anlayamıyorum.
İyi mi bu? Hoşlanıyorum aslında ama çok fazla olduğu için hoş olmuyor, kabaca geliyor bana.
İyi mi bu? Hoşlanıyorum aslında ama çok fazla olduğu için hoş olmuyor, kabaca geliyor bana.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Arkadaş ortamında sohbet falan olduğunda pasif birimisin yani konuşkanmisin
Gerekdiyi kadar konuşurum, ne az ne çok. Ben susmam ama sussam bile zaten onlar bana soru sorarlar benle ilgili konu açarlar.
Bende oyleyim ama ben konuşmam ondan kaynaklıdır diye düşündüm
İlk zamanlar öyleydim ben sonra konuşmaya başladım. İlkde öyleydi şimdi yine öyle. Kafama göre davranırım o an ne istersem onu yaparım. Bundan dolayı ola bilir belki.
Farklı olduğunu hissettiriyorsundur muhtemelen
Kafa yapılarımız farklı çok farklı yani.
Lise mi Üniversite mi?
Üniversite
Üniversitede bu şekilde olması şaşırtıcı. Ama topluluklar vs çeşitli olur üni ortamında. Arkadaşlarına çok bağlı kalmadan yeni ekiplere katıl.
Niye şaşırtıcı? Arkadaş dediklərim uni ortamından zaten. Bu gün tam olarak bunu düşündüm öyle yapıcam.
Aynı bölümde okuduğun insanlarla kaygıların vs ortak olur o yüzden şaşırdım. En sağlıklısı olur senin için. Başarılar dilerim ✨
Teşekkür ederim. Her şeyin en iyisini diliyorum sizin için💙
Rica ederim, sevgiler ✨
Her ortamın neşeli bi maskotu vardır ((:
ahaha :D
@MustafaYakut öyle dostum başka açıklaması olamaz
İyi dimi bu?
İyi iyi bende aynı durumu yaşıyorum çoğu zaman ama pis lafda sokuyorum
Çok iyi yapıyorsunuz. Harika bu 💙
Başka türlü çare yok prenses bi süre sonra gevezelik etmeye kaşkışırlar tek yol bozmak ((:
Ben bozmuyorum yaa öyle olunca gülerim aynen oyle derim
Öyle olmaz olur mu intikamcı değilim ama bu bi süre sonra alay edileceği ettireceğim anlamına gelmez
Anlıyorum yokmuş gibi davranmak en iyisi
Olur mu yaw hakkını vermezsem hatrı kalır susmak var mı
Yok ya ben cevap vermem, sadece konuşuyorlar iyi ya da kötü fark etmez
Ya o ortamdan uzak dur ya da konuş ama susma
Anladım, cevap vereyim en iyisi. İnsan iyi ya da kötü konuşunca cevap vermek lazım. Haklısınız
En azından bi dahasında dalga geçeceği zaman bu beni bozar atar düşüncesi yerleşmeli kafalarına
Dalga geçmiyorlar geçemezler. Konu başka anlayamıyorum. "Bu neyin merakı arkadaş" diyorum.
Bi süre sonra oraya kayar insana fark ettirmez unutma kendileri eğlenecek şekilde!
Anlıyorum, bu konuda kesin bir şey yapmalıyım. Sanırım sizi unutmam bir daha💙
Hatırlamasını bilenin unutacağı bir adam değilim prenses 😉😘🙏
Bence de öyle
Teşekkür ederim küçüğüm sende ziyadesiyle güzel bi insansın senin kadar güzel iltifatların içinde ayrıca teşekkür ederim 🙏
Teşekkür ederim. Saygılar ve sevgiler💙🥰
Seni takibe alayım yakınımda kal 🙏
herkes sana hasta :d