Neden olduğum arkadaş ortamlarında konu ben oluyorum?

Arkadaşlarla buluşuyoruz, değişik ortamlarda zaman geçiriyoruz, birden her kes bana doğru dönüyor soru soruluyor falan konu bana geliyor. Diğer arkadaşlardan değil benden konuşuyorlar. Karakterin böyle, düşüncen öyle, tarzın bu, davranışın bu ve. s. Alıştım artık ama insanların böyle yapmasının nedenini anlayamıyorum.
İyi mi bu? Hoşlanıyorum aslında ama çok fazla olduğu için hoş olmuyor, kabaca geliyor bana.
Neden olduğum arkadaş ortamlarında konu ben oluyorum?
Cevapla