Zamana bırakılınca bazı şeyler çok daha iyi mi oluyor? yoksa geçiştirmek için kullanılan bir tarz bahane gibi bir şey mi?
https://youtu.be/KmdMWzQY2ZQ
https://youtu.be/KmdMWzQY2ZQ
Bana göre en mantıklısı olabilir. Zamana bırakmak, bir sorunu çözmek için acele etmemeyi veya gereksiz stres yaratmamayı ifade edebilir. Bazen, bir konunun çözümü veya sonucu hakkında net bir görüşe sahip olmadığımızda, zamana bırakmak daha iyidir. Bu, doğal süreçlerin gelişmesine ve zamanın olayları netleştirmesine izin verir.
Bir şey için son raddesine kadar çabalamışımdır ve artık zamana bırakıyorum moduna geçmişimdir. Zamana bırakmaktan başka çare yoktur. İkili ilişkilerde zamana bıraktığın şeylerden güzel sonuçlar beklemek bana saçma geliyor. Çünkü sen yerinde sayıyorsun, zaman akıp gidiyor, neyin ne olacağı belli değil. Belirsizlikte aşırı can sıkar bu durumda. Diğer türlü misal hayallerini zamana bıraktıysan, o süreçteki belirsizlik can sıkmaz umut taşır.
Cevap
2Cevap
Benim için zaman bırakmak her şeyi olduğu gibi bırakmak demektir yani insan çok çabalar ama olmadığı zamansa zamana bırakır bunu
Ellerimi açıp Allah’a dua eder hayırlısını isterim bence böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?