Okuldan öğretmen bi arkadaşım var. Yeni araç satın almak için yüksek miktarda kredi çekti. Ve bana önceki aracını satın almamı teklif etti. Taksit sayısını yüksek tuttu çünkü ona aslında bir kredi ortağı lazımmış. Bende kabul ettim aracı satın aldım ve senet imzaladık. İyi biri okuldaki herkese karşı. Sonrasında bana aşık olduğunu itiraf etti, aşk mesajları attı uyardım reddettim. Evimin kapısı pat diye gelip çalmalar, gece olsa bile mesaj atmalar. Uygun olmadığını, ona karşı bir şey hissetmediğimi uygun bir dille söyledim yine. Bana kredi sayısını yüksek tutmanın beni aslında daha çok görmek için olduğunu söyledi. Bu durum bana çok iğrenç gelmeye başladı. Ve parasını ister gibi oldu, babam aracını satmıştı "baban parayı verse olur mu aracımı değiştiricem babana ödesen olur mu" dedi. Ben babamın parasını isteyemem çalışan bi kadınım dedim. Ayrıca kredi ortağı aradığını söyledin ve senet imzaladın dedim. "Ben sana hiç bir teklifte bulunmadım, reddettim ama sen ısrarla arabanı satın almamı istedin kredi ortaklığı dedin" . İş gibi hallettik dedim ama bunu kendi çıkarın için yani beni daha çok görmek için yaptığını hiç hoş bulmadım dedim. Yine iyi davranmalar falan. Sinirim bozulmaya başladı. Aracımı asla geri vermem, senet imzaladık ve gıcık oldum ona. O çok ısrar etti durumumu biliyodu, kendisi kaşındı. İlk aldığımda arabanı geri verebilirim demiştim asla kabul etmedi, babamın parasınıda teklif ettim onu da kabul etmemişti aylar önce. Ben reddettikten sonra istemeye başladı. Taksit sayısını beni daha çok görmek için yapması iğrenç geldi. Siz olsanız naparsınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Aynı okulda olduğumuz için her gün en az iki kez arıyo.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
sen nası bi cenderenin içine düşmüşsün? senetle araba mı alınır? araba senin üsüneyse sana tavsiyem arabayı sat kaç tl kaldıysa onu öde sonra da kurtul ondan
1 hafta sonra okul bitiyo ve tayinim çıkıyo. Burdan gidiyorum taksitinide hiç muhattap olmadan ibanına atarım diyorum, araba benim üstüme
benden sana tavsiye o arabadan kurtul. adama da parasını ver Allah bilir seni daha kaç sene rahatsız edecek
Of ya:(((
Haklısınız
sadece iban al senedi de oradaki güvendiğin biriyle kendine yollat. senetler parça parça mı yoksa tek bir mebla mı.*
Sadece taksit sayısını yazıp ibanına atıyorum. Ve dekontları biriktiriyorum. Senet iki parça. Bende de var onda da var ikimizde imzaladık. Sizce bu durumu ben mi abartıyorum yoksa gerçekten tuhaf mı? Bana çok iyilik yapmaya çalışıyo sürekli hediyeler. Başta kırmadan uyardım sonra sert konuştum. Çok itici gelmeye başladı bu durum
bak ben de erkeğim ama erkeğin yalakası kadar namussuz bir millet yok. buna kafayı takıp kendini de heder etme hayat tecrübeden ibarettir bir şey olmaz korkma. ama adamın yaptığı tuhaf ş... siz herif
Bende çok huylandım. Çok teşekkür ederim size, artık daha tecrübeliyim evet en güzeli mesafe bu zamanda
Rica ederim ne demek. Kimseye gebe kalmayın ortalık çok fena aman gözünüzü seveyim. Üzülürsünüz yanınïzda kimse olmaz