Takıntılı biri mi? Siz olsanız naparsınız?

Okuldan öğretmen bi arkadaşım var. Yeni araç satın almak için yüksek miktarda kredi çekti. Ve bana önceki aracını satın almamı teklif etti. Taksit sayısını yüksek tuttu çünkü ona aslında bir kredi ortağı lazımmış. Bende kabul ettim aracı satın aldım ve senet imzaladık. İyi biri okuldaki herkese karşı. Sonrasında bana aşık olduğunu itiraf etti, aşk mesajları attı uyardım reddettim. Evimin kapısı pat diye gelip çalmalar, gece olsa bile mesaj atmalar. Uygun olmadığını, ona karşı bir şey hissetmediğimi uygun bir dille söyledim yine. Bana kredi sayısını yüksek tutmanın beni aslında daha çok görmek için olduğunu söyledi. Bu durum bana çok iğrenç gelmeye başladı. Ve parasını ister gibi oldu, babam aracını satmıştı "baban parayı verse olur mu aracımı değiştiricem babana ödesen olur mu" dedi. Ben babamın parasını isteyemem çalışan bi kadınım dedim. Ayrıca kredi ortağı aradığını söyledin ve senet imzaladın dedim. "Ben sana hiç bir teklifte bulunmadım, reddettim ama sen ısrarla arabanı satın almamı istedin kredi ortaklığı dedin" . İş gibi hallettik dedim ama bunu kendi çıkarın için yani beni daha çok görmek için yaptığını hiç hoş bulmadım dedim. Yine iyi davranmalar falan. Sinirim bozulmaya başladı. Aracımı asla geri vermem, senet imzaladık ve gıcık oldum ona. O çok ısrar etti durumumu biliyodu, kendisi kaşındı. İlk aldığımda arabanı geri verebilirim demiştim asla kabul etmedi, babamın parasınıda teklif ettim onu da kabul etmemişti aylar önce. Ben reddettikten sonra istemeye başladı. Taksit sayısını beni daha çok görmek için yapması iğrenç geldi. Siz olsanız naparsınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Aynı okulda olduğumuz için her gün en az iki kez arıyo.
Takıntılı biri mi? Siz olsanız naparsınız?
Cevapla