Eşimle kızımın yanında kavga ettik?

29 yaşındayım. 6 yaşında kızımız var. Dün ailece bir restoranta gidicektik akşam yemeğine eşimle. Sonra arabada kızımla bekliyorlardı bende hazırlanıp evden çıktım arabaya bindim bir elbise giydim siyah önü göğüs dekolteliydi. Eşim bu ne git değiştir tamam rahatız ama g*vat değiliz dedi bende kızın yanında ne biçim konuşuyorsun değiştirmiyorum dedim. Git degistir adamı hasta etme böyle götüremem seni dedi bende sen bana karisamazsin dedim çünkü önceleri bu kadar karışmıyordu. Tartıştik baya arabanın içinde bende gitmiyorum siz gidin diyip afra tafra yaptım arabadan indim kapıyı sertçe çarptım sonra bana o kapı senin g*tüne girsin dedi. Gece eve geldiklerinde eşimin suratına bakmadım şu an hala küsüz sizce kim haklı?
Eşimle kızımın yanında kavga ettik?
Cevapla