İşimi kaybettiğimden ve kız arkadaşımı aldattığımdan beri beni tamamen kadınsı olmaya zorluyor, bu da makyaj yapmam, kadınsı kıyafetler ve topuklu ayakkabılar giymem gerektiği anlamına geliyor.
Ev işlerinden, yemek yapmaktan ve alışverişten ben sorumluyum.
Ev işlerinden, yemek yapmaktan ve alışverişten ben sorumluyum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Allah Allah ayrılsana ne duruyorsun daha :s
Bir işim olmadığı için, yaşamak için tamamen kız arkadaşıma bağımlıyım. Eğer reddedersem, kendimi sokakta bulurum.
Bu hayata tek başımıza geliyoruz ve hayatımız boyunca birileri hayatımıza girer ve çıkar. Kim için ne için karakterinden ödün verip kendini değiştirmeye çalışıyorsun. Makyaj yapmaktan, topuklu giymekten, kadın kıyafetlerinden hoşlanıyorsan saygıyla karşılarım. Fakat sana diretilen bir şeyse doğru bulmam. Sana zorla yaptırılıyor gibi ifade etmişsin ama altında yatan duyguyu ta burdadan hissedebiliyorum. Hayat senin hayatın. Senin için umarım her şey çok güzel olur.
Nezaketiniz için çok teşekkür ederim. Kız arkadaşım onu bana gerçekten zorluyor. Tüm bunları bana dayatmak için geçimimin ona bağlı olmasından faydalanıyor.
😂😂 ahaha
Hiç komik değil. Erkekliğimi mahvetti. Bugün gerçek bir ev hanımıyım. 😔
Trol soru
Hayır. Bir işim yok, yaşamak için tamamen kız arkadaşıma bağlıyım. Eğer bu koşulları reddetseydim, kendimi sokakta bulurdum.
Kız arkadaşından önce nasıl geçiniyordun peki
Kız arkadaşımdan önce bir işim vardı ve hatta kız arkadaşımla ilişkimin büyük çoğunluğu boyunca çalıştım. Ancak COVID nedeniyle işimi kaybettim, çalıştığım şirket iflas etti.
Ne iş yapıyordun ki kac senedir bulamıyorsun
Küçük bir köyde garson olarak çalışıyordum.
Anladım bir üniversite filan okudun mu peki
Hayır, 16 yaşında okulu bıraktım.
Neden peli
Kusura bakmayın, Türk değilim ama son cümlenizi anlayamadım.
Neden peki* olacak yanlış yazmışım
O yaşta bıraktım çünkü okulda yeterince iyi değildim ve çalışmaya başlamak istiyordum.
Hata yapmışsın. Çok çalışıp az para kazanmak mı daha güzel yoksa ders çalışıp okulda kendini zorlayıp az çalışan ama çok para kazanan meslek mi daha güzel
Keşke ders çalışsaydın zamanında zeka engelli değilsin sonuçta
Okul konusunda kesinlikle haklısın. Ama gençtim ve bugün pişmanım.
Başka işlerde de çalışabilirsin sadece garsonluk mu istiyorsun
Hayır, her işi kabul ederim. Ama bu çok zor çünkü kız arkadaşım tüm erkek kıyafetlerimi aldı. Bu yüzden bir iş görüşmesine sadece kadın kıyafetleri giyerek gitmek çok zor.
Neden izin veriyorsun bunlara az sesini çıkar az erkek ol nasıl cesaret eder böyle bir şeye
Korksun senden biraz
Kız arkadaşım bağımlılık durumumdan faydalanarak beni her istediğini yapmaya zorluyor.
Bağımlı olma ona. Çocuk musun? Kocaman adam olmuşsun. Git ve bir iş ara kendine. Korkut onu. Lafını geçir. O şimdi kendini bir şey sanıyor. Kaba ol. Bağır, kız, sert davran.
Evet, bunu yapmaya çalışacağım ama beni sokağa atmakla tehdit edebilir. Ve ben dışarıda uyumak istemiyorum.
Sen on lafını geçir sen ona biraz kaba ve sert ol bak bakalım nasıl adam oluyor.
Ona*
Tamam, bunu yapmaya çalışacağım. Yardımlarınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
@marksistleninistbiri O zayıf bir adam. Tüm erkekliğini kaybetmiş. Topuklu ayakkabı giydiği, makyaj yaptığı ve bir kadın gibi yaşadığı için artık nasıl bir erkek olarak inandırıcı olabilir?