Sanaldan tanıştığım kişiyle sizce buluşmalı mıyım?

Sanaldan tanıştık kendisine güveniyorum işinde gücünde aklı başında biri buluşmak istiyorum (buluşma güvenme vs gibi şeyler söylemenize gerek yok çünkü konu bu değil) ailem böyle birşeye asla izin vermez kursum var kurs saati kursun yanındaki cafede otursak (evime uzak) bir şey olur mu yani aileme yakalanma açısından soruyorum annem aramıyor derste olduğum için mesaj atıyor konum falan isterse hemen kursa geçip konum atarım konum da sorun olmaz cafeye girip çıkarken ayrı girsek sadece cafe de Bi arada olsak bir sorun olur mu cafeye akrabalardan başka kimse gelmediği sürece bisey olmaz zaten evime uzak hadiym diyelim geldi durumu anlatırım onlarda yardımcı olur söylemez zaten sizce buluşsam mi aileme yakalanır mıyım sizce bulusmam riskli mi eğer annem öğrenirse bana güveni kırılır ogrenmemesi bilmemesi lazim

Sanaldan tanıştığım kişiyle sizce buluşmalı mıyım?
Cevapla