Engelleyen erkek bunu neden yapar? Ne gerek var?

İyi akşamlar öncelikle. Konuya geçeyim 2 aya yakındır konuştuğum biri vardı. Bu süre boyunca saygıda kusur etmedik, güzel konuşmalarımız oldu. 1 hafta önce konuşmama kararı aldım, nedenini söyledim. "Bir süre sonra konuşmayacağız zaten, sağol" dedim ben. Şaşırdı nedeni sordu, yazdım. Vedalaştık Engelledi ardından. Anlamadım yani ne gerek var ki? Yazacak değilim ki. Arkadaştık bu arada.
Engelleyen erkek bunu neden yapar? Ne gerek var?
Cevapla