Hiç arkadaşınızın olmamasını sorun eder misiniz?

Merhabalar benim hiç arkadaşım yok üniversite döneminde vardı ama bulunduğum şehirde hiç arkadaşım yok maalesef olanlarda ya kıskançlık sebebiyle sonlandı ya da çoğu evli nişanlı vs erkek arkadaşlarıma gelince zamanla onlar tarafından duygusal bir bağ söz konusu olduğu için arkadaşlığım onlarla da tutmadı.. ben bu durumu çoğunlukla sorun etmemeye çalışıyorum fakat bu durumun asosyal oluşuma sebebiyet verdiğini düşünüyorum. Bakıldığında evden hiç dışarı çıkmıyorum bir aktivitem yok vs ama bunların hiçbirinin sorumlusunun ben olduğumu düşünmüyorum şahsen çünkü arkadaşlık ilişkilerine çok önem veririm önem verdiğim kadar da hayal kırıklığına uğruyorum maalesef sebebi nedir sizce benim bu konudaki tutumum nasıl olmalı yardımcı olursanız sevinirim
Hiç arkadaşınızın olmamasını sorun eder misiniz?
Cevapla