Bugün arkadaşlarla tanımadığım bie ortama gireceğim. Orada insanlarla tanışıp kaynaşmak istiyorum, nasıl yaparım bunu?

cok az arkadaşım var bu fırsatı iyi değerlendirmek istiyorum ne yapsam onlarla tanışırım sosyalleşirim
Bugün arkadaşlarla tanımadığım bie ortama gireceğim. Orada insanlarla tanışıp kaynaşmak istiyorum, nasıl yaparım bunu?
Cevapla