Canım sıkılıyor kızlar dostlar gelin bugün ne yaptığını nasıl şeylere sevindiğinizi üzüldüğünüzü konuşalım😁
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Az önce sınavı kaçırdığımı öğrendim üzüldüm sonra yaz okulu aklıma geldi rahatladım
Ne sınavı?🥺
AÖF
Açıktan nasıl okusam mı bemde acaba açıktan ümiyi?🤦
Üniversiteyi
İkinci üni de yapabilirsin veya uniyi açıktan da okursun sadece sınavlara giriyorsun o yönden kafa rahat
Ya örgün mü okumak istiyorum çünkü ailemden son zamanlarda çok soğudum uzaklaşmak istiyorum ama yapamazsam üniversite çok zor gelir derslere çalışamazsam diye de aöf istiyorum 🤦
Emin değilsen AÖF yap okul filan derdin olmaz en azından bir iş bulur çalışırsın belki çalışıyorsundur zaten.
Çalışmıyorum, çalışsam belki tüm bunları düşünecek zamanım da olmaz🤦
Seni üzen kölen olsun kurban olsun karamsarlığa kapılma zaten istedikleri de bu
Teşekkürler bu kadar güzel destekçi olduğun için. Hem örgüne hem de aöf'e aynı anda yazılabilir miyim? Ama ilk üniversitem olucak ön lisans veya lisans mezunu değilim ya da şu an da okuduğum bölüm yok.
Aynı anda tercih veremezsin önce birini, seneye de tekrar sınav ve açık ogretime girersin
Anladım canım yardımların için çooook sağol 😍
Rica ederim bitanesi🙂
Sen de birtanesin ☺️😊
🤗🤗
Sohbet etmeyi düşünebilirsiniz tabiki ama seviyenizi koruyun
Ok👍
Gayet normal millet can sikintisindan bueada takiliyor
benim de canım sıkılıyor sevgilim beni terk etti bana mesaj atabilirsin istersen anlatmak isterim
Yat uyu
Uykum yok, ayrıca internetim yenilendi kullanmak istiyorum kaç gündür yoktu😂😂
İnternetin acik uyu
Olamaz 😅
İnatciii
Evet öyleyim hahahha
Mutlu kal hep boyle..
Değilim ama olunca İnşallah devam ettiririm🙃🤦😂😂
Niye sıkılıyorsun bebek
İnternete takılmak istiyor canım😁
Bana niye takılmiyorsun yavru?
Erkeklere takılmak için yazmadım poçik oğlan. Kuzlar da gelir herkesle konuşuruz diye ama kızlar genelde bize yazmıyor🤦
Sen yine de beni Bi değerlendir bebek
Nasıl ve neye göre? 😂
Ne lazımsa ona göre... seni çılgın
Hahaha şu an için tek lazım olan şey iki sohbet 😂
Gel o zaman yavru ceylan
Eee hadi sohbette etmiyorsun uyuz şey
Sohbet etmek isteyen her türlü eder bak şurda üç nokta var, manitin başka kızlarla sohbeti yasakladıysa ordan gizlenenildiğin aklına gelsin😂😂
Yok. Sen çok urkeksin, herkesin önünde olalım istiyorsun. Tenhada sohbet edecek kadar cesaretin bile yok. Bu kadar urkek olma güzelim. Korkma yemem ben seni bitanem
Ters psikoloji severim ama yemem😏🤭😂😂
Ters psikoloji yapmıyorum. Seni istiyorum ama kaçıyorsun. Neyse.. ben gidiyorum
Bye uyuz şwy😂😂
Öptüm yavru... offf
Öpemezsin 😂😂
Öptüm bileee
Fudağını kopartırım 😑😌😂😂
Dudağını*
Koparamazsın ben öptüm bile bebeğim muck
Neyse kopardım sayıyorum😌
Ya geleceksen gel artik
Gelmiycem seni tutmak için oyalıyorum uyuz😂😂
Oylama.. gel işte birkaç şey sorayım. Biraz da sana yürüyeyim rahat rahat uyuyalım. Hadi şirin bebek
Sor işte gizlen sor ama yürümek yasak😌😂😂
Yok. O zaman son cevabım bu.. yalvarmam mı gerekiyor? Daha bişey demiyorum sana. Bb
Yalvar diyen yok şayet yalvarsan da drğişmeyecek uyuz
Normal istersen sohbet edebiliriz
Edelim😊 sen anlat ben devam ederim
Tabiki okuyormusun yoksa ev kızımısın adın ne
yapacak bir şeyin yoksa : )
skeç izlicem bende sıkıldım :D
Evet evet güzel gebildik yalan yokkk
Gebildik?😅😂😂😁
Biraz daha zaman İşte ozaman silbaştan hayata atılmak zamanı var birazcık zaman şu an oturuyok göründüğü gibii
Bende senin gibi oturmuşum öyle🥺
Benim her saat cv dlxlcov
Gençlik mi zor geçiyor ne😂
Aynen öyle😂yaş kaç senin
22 ya sen?
Ben de 22 yim dkxocov kaderdaşız bence
Ne yapıyorsun mesela iş mi okul mu hangisi şu aktif?
Okul son senem senin?
Yksye hazırlık🤦
Mezun senen mi?
Hayır üniversite sınavlarına yeni giriyorum
İşte yeni daha bugün bir test çözdüm ki sorma yanlışlar geride doğru bırakmadı hemde türkçede😂😂🤦😅😁
Ahahah ben de öyleyim ya gizliden çıkıyımı konuşuruz normal istersen
Anonim mi konuşak diyosun😂
Türkçeden 40 soru çözdüm aslında yıllardır hiç türkçenin yüzüne bakmadım ama neyse 6boş bunlar zarf tümleci falan fiilimsi sorularıydı kime ne sorulacağını hiç hatırlamıyordum boş bıraktım. 11 yanlış 🤦 22 doğru🥺
Hm
Çook kötü dimi🤦
He
Uyuz 😔
Ben de aynı diyince rahatlamıştım bir an🥺🙃
Hmm
Sohbet edelim o zaman 😅
Kaynatalım
Kimi söyle çabuk😅😂😂
Seni
Hösstt😂😂 yok mu şöyle kayın kaynata kaynatalım söyle azcık 😁😅
şimdi ne kadar enayi varsa damlar buraya
Kendini böyle hissetmene üzüldüm🥺
ıı daha çok çalışman lazım bu laf olmaz
Oldu oldu😂😂
Evet
Normal bu saatler sohbet saatı
Gayet normal
Benimde canim sikilio
Normal bende öyleyim
Libidon yüksek mi peki
Normal
Benim sıkıcı yani gece olduğu için öyle. Gündüz iyiydi
Bende aynı ya
Herkes bu durumda galiba😂
Sanırım 😂
Yanlız olmadığmı bilmek güzel 😅
😂 güzel sohbete gel ozaman
Geldim 😁😂
😂😂
Çok gülme şapşik 😂
Halla halla olmaz olmaz😂 konuş işte,
Pekiiiğ
Ne yapıyorsun şimdi anlat bakalım
Kahve içelim gel :)
Tamam bekle ayy dur vazgeçtim kahve sevmem ben. Başka ne var?😁
Hımm ozaman ne istiyorsan ondan yaparım :)
Elinde ne olduğunu bilmeden bir şey istemem ayıp😅 evinde yoksa olmaz ama öyle mahçup olursun🥺😊
Yok yok olmam en fazla iki dakika inip alırım hemen altta Migros var :)
Ee donat sofrayı o zaman cimrilik etme ama😁😂
Niye ya ponçik konuş işte burdan. 😂😂
Ya gel :)
Özele gitmek istesem özelden yazardım uyuzluk etmesene konuş işte. Hadi söyle bakalım çooook yağuşuklusun nasıl bir karaktere sahipsin? sevgilin var mı? Nasıl kızlardan hoşlanıyorsun? Şimdiden bilgi topliyim belki ilerde yürüyebilirim😁
Burada buraları anlatmak yerine diğer yerde daha mantıklı bence :)
Olmaz diğer yerde kendimi saklayamam senden ya kriterlerine uygun değilsem söyle burada. Sonrasında seni bulurum zaten😂😂
E bul işte bişe sorcam :)
Sor bakalım
Soru sorucam dedin kayboldun uyuz😂😂
Ya sor işte çok çok gizlenirsin 🙃
Cevaplarını okuyan birileri mi var😂😂
Olur tamam
Gel konuşalım
normal