Sürekli olursa evet, soğurum
Hayır, ben de ona geç cevap veririm
Bilmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mesajlara geç cevap verilmesi, ilişkilerde soğuma nedeni olabilir ancak her durumda böyle bir sonuca varmak doğru olmayabilir. İletişimde hızlı yanıtlar, karşı tarafın ilgisini ve önemini hissetmesine yardımcı olabilir. Özellikle duygusal veya önemli konuları içeren mesajlara hızlı bir şekilde cevap vermek, iletişimde süreklilik ve bağlantı hissi yaratabilir.
Ancak, her durumda hızlı bir yanıt beklemek gerçekçi olmayabilir. İnsanlar farklı yaşam tarzlarına, iş programlarına ve diğer sorumluluklara sahiptir. Mesajlara geç cevap vermek, kişinin meşgul olduğunu veya başka bir önceliği olduğunu gösterebilir. Bu, soğuma anlamına gelmek yerine basit bir zamanlama veya önceliklendirme meselesi olabilir.
Bende biraz güvensizlik var, geçmişte yaşadığım travmalardan olsa gerek, çıkamıyorum geçmişime ait bazı yerlerden, hatırladıkça kimi zaman yüreğim sızım sızım sızlıyor, bazı anlarda takılı kalıyorum ve geleceğime de , anıma da yön veriyor, mazide takılı kaldığım o lahzalar.
Bana geç cevap verirse, geç dönerse istemsiz düşüncelere kapılabilirim, sevilmediğime dair, istenmediğime dair. Kırmaya çalışsam da tarih tekerrür ediyor bende, kontrol etmeye çalışıyorum kendimi böylesi durumlarda, ne yaşadıysan mazide kaldı diyorum kendime, sen mazideki ürkek kız değilsin, sen kendini ifade eden, güçlü bir kızsın diyorum kendime, diyelim istenmiyorsun seni istemeyenin kendi bileceği iş, sen yetersin diyorum kendime, halbuki bu şefkat dolu sözleri annem söylesin isterim bana lakin kocaman kadını değiştiremem işte, herkes gördüğünü uyguluyor.
Benden ayrılmak için mi böyle yapıyor diye de düşüncelere kapılırım, hüzünlenirim, efkarlanırım.
Mütemadiyen geç yanıt veriyorsa açık açık konuşurum da, bu cesareti de gösteririm,"şayet istemiyorsan bitirelim, devamlı geç yazıyorsun, sürekli müsait olamazsın lakin çok ihmal ediliyorum, ben ihmal edilmek istemiyorum, bana karşı duyguların yoksa birbirimizin hayatında kalmayalım, helalleşerek ayrılalım "derim.
Etkiye tepki yapmak gibi çocukça bir şey yapmam, süreklilik arz eden bir durumda ise; konuşmak, uzlaşmak, taleplerini dile getirmek, olmuyorsa da bitirmek en doğrusudur
Aylar yıllar sonra bir tane çocukla konuşmaya başlamıştım artık benimde ruhum okşanmak istiyordu bende iltifat duymak istiyordum birinden ve karşılıklı birbirimizden hoşlandığımız için de mutluydum çevremdeki herkes çocuğu begenmese bile benim umrumda değildi ama baktım sonra çocuk ben yazmadan yazmamaya başladı böyle böyle derken bende konuşmayı bıraktım onunla mi uğraşacağım soğudum işte
Bu genelde bir tarafın işlerinin daya yoğun ikn diğer tarafın daha raht bir işte çalışması kaynaklı oluyor. Benim boş vaktim çok olursa telefon elimden düşmediği için sürekli mesaj bekliyorum. Karşı taraf yoğu olunca zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor ve bir tartışma çıkıyor. Aslında saçma sapan konular :D büyüyemiyoruz
Cevap
43Cevap
Evet ama kimin mesaj gönderdiği de önemli benim için. eğer sevgilimse ve meşgulse soğumam ama işi olmadığı halde yazmıyorsa geç dönüyorsa demek ki benden çok değer verdiği bir şey var derim ve ayrılırdım. arkadaşım ise pek takılmam
Bunu sürekli yapan kızlardan soğuyorum. Bunu sürekli yapan insanların işi falan yoktur. Kendini ortaya koyamayacak kadar özgüvensizdir. Çünkü karşı taraf soğudugu zaman yuzlesmekte zorluk çekeceği duyguları vardır
Sürekli olursa soğuma sebebi olur evet. Zaten bir nevi de taktik bu 😅
Vay vay vay 😅😂
Sürekli ve geçerli bir sebeb yoksa istemsizce soğurum çünkü hassas bir kişiliğe sahibim alıngan bir karakterim sonrasında o 24 saat te yazsa benim için bir anlam ifade etmez ya hiç cevap vermem ya da burnundan getiririm 😂
Benim için sorun olmaz çünkü sonuçta meşguliyet var anlarım -ama en azından güzel dille belirtirse meşgulüm diye iyi olur- ama boş zamanı olup geç yazıyorsa benimle konuşmak istemiyor olarak algılarım doğal olarak
Evet. Mesajlarıma sebepsiz yere geç cevap verilmesine tilt oluyorum. Çalışıyordur oke, müsait değildir tamam, hastadır “ben yazamayacam merak etme” der kaybolabilir.
Hayatımdan bir kaç kişiyi bu yüzden sildim. Arada olabilir belki ama devamlı böyle yapıyorsa net önemsemiyordur. Kimsenin gelişmemiş kişiliği ile ilgilenemem. Benden değerli değil.
Sürekli oluyorsa ve özellikle zaman ayrılmadığını düşünüyorsam evet. Haricinde iş hayatı, sosyal hayat derken sürekli anlık yanıtlama olamayabilir. Gayet normal karşılarım.
Eğer ki verebilecek boşluğu var ama başkasıyla sohbet ediyor veya görüş atıyor ise evet soğuma sebebidir yani mesajlaşma sıklığında azalma sebebidir ve aynısını yaparım.
Bir çok kişi için evet ama diğer kısım için işi olabilir mantığı da olabilir. Tabi sürekli yapılmıyorsa...
Müsait olmayabilir, kendimden biliyorum. Ama o an zamanımı ona ayırıp konuşuyorsam, aynısını ondan da beklemek en doğal hakkım bence.
Herksin işi gücü var. Her mesaja anında cevap verilemez
Abi gereksiz ya neden bilerek geç cevap veriliyor ' yüz vermemek için ' hemen verince de canım oluyorsun
* sâlak
Bende geç cevap verdiğim için hayır insanın işi olur olmaz sürekli telefon başında mesaj beklemiyoruz sonuçta
Evet soğuma nedeni.. Ne b.. k yiyor da cevap veremiyor derim ve bir daha sallamam.. Keyifli geceler.
Hayır değil, wp de mesajı okuyup cevap vermeyi unutuyorum bazen😂 bilinçli yapmıyorum ama oluyor arada.
fazla umursamam zira iş görüşmelerimi çocuklarımı kız kardeşimi aramalarla hallediyorum, gerisi önemsiz
Alışıyorsun bir süre sonra 😂😂, sevgilim de hep geç cevap veriyordu ama alıştım 😁
😂😂
Ne kadar geç döndüğü ve sebebinin ne olduğu ile doğru orantılı bu sorunun cevabı benim için.
Yani terbiyesizlik başka bir şey değil. İşin yoksa meşgul değilsen yaz yani. Nedir yani
Çokta insanları sallamıyorum artık yazmazsa yazmasın amaan
Sürekli aynı şekilde olan bir durumsa evet otomatikman soğurum🙏🍀🦋☕
herzaman aynı şeyi yaparsa evet
Değersiz olduğun hissiyatı yerleşir Buda aranın açılmadı ve soğumaya neden olur
Evet sürekli olursa soğurum net devamlı olmazsa sorun yok ta
Sürekli geç cevap geliyorsa ve bu çalıştığı zamanların dışında da oluyorsa, evet soğurum..
Mantıklı bir nedeni varsa hayır soğuma sebebi değil ama sebepsiz yere ise bilemiyorum
Saygısızlık direk silerim numarasını filan ağırdan satanlara ukala insanları sevmem
Müsait olduğunu biliyorsam burnundan getiririm niye geç cevap veriyosun diye
Sürekli olursa ciddi anlamda soğurum
iki gunde bi bakarim bende gec baktigim icin sorun olmaz
Bu sürekli olursa seni umarsamadığını gösterir bence
Kişiye göre değişir. Çoğu zaman müsait olmayan biriyse ve işi varsa sıkıntı olmaz benim için.
Sürekli olursa, evet.
Sürekli olursa evt sogurum
Değil , takılmam böyle şeylere
Aynı ben 👏👏👏👏
Soğudum sildim bile. artık onlar düşünsün..
Arada olursa sıkıntı olmaz
Sürekli olursa evet, soğurum o kişiden
Sürekli olursa evet
Evet hiç sevmem.
Soğuma değil. Direkt ayrılık sebebidir
Cevap vermesede ayrılık sebebi yapmam
Sürekli olursa evet soğurum
Eve soğuma sebebi sana değer vermiyo demekki
Hayır hatta hoşuma bile gider
Bende geç cevap veren toplumundanim
Meşgul olmadığı halde böyle yaparsa evet
Devamlı olursa çıksın hayatımdan
Müsaitsem veririm değilsem vermem
Önemsenmiyorsam soğurum
Bende arada geç cevap verdiğim olur
Telefona yapışık mı gezelim
Öncelik benim olmalı
Posta mı da korum geç yazıldığında
Sürekli olursa maalesef sogurum
Hayır
Bende karşılıklı yaparım
Sürekli olursa evet.
Öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?