AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Çıkmadım.
Daha çıkamadım, biran önce defolup gitmek istiyorum bu lanet yerden.😩
3 tane evim var. Fakat evli olmadığım için, ailemle yaşamayı tercih ediyorum. Boşu boşuna onun cefasını çekemem
Aile evi daha zor değil mi ya
Hayır, neden zor olsun ki?
Erkeklere kolay tabii bir şey demiyorlar size
Bir şey demelerine gerek yok ki. Hayat müşterek, yardım edilmesi gerekiyor
Yardım edilmesi gerekiyor evet ama Allah’ın her günü değil 😂
Hahahahaha birilerinin canını sıkılmış
🥲 biraz
26 yaşımda 2015senesi , 2017’de eve döndüm 3 dolu yıl sonrası
Neden döndünüz
bozuldum tek yaşamak pişmanlıktır!
bozuldum değil boğuldum yazacaktım
Yalnızlık sıktı yani bir noktadan sonra.
Çıkmadım ama çıkmak istiyorum ev arkadaşı olarak kız kıza
21 yaşında üniversiteyi kazandığımda çıkmıştım
17 yaşında ailemden ayrıldım.. Sevgili kocamla ayrı eve çıktım. 😃
O naaıl iş 17 yaşında mı evlendiniz?
Evet
Woww
Ne zaman evlenirsen o zaman yoksa ne diye çıkar insan ayrı eve
Yoo kendine ayrı bir hayat kurmak isteyebilir insan.
Anladim tercih tabi
18 yaşında..
21im şu an aile evimdeyim, hiç hoş degil😏
Üni için gittiniz sonra döndünüz o zaman?
Hayır iş için ayrı eve çıktım, iş değiştirme sebepli de geri döndüm
ayrı eve 20 yaşında çıktım ve evime dönünce çok daha rahat olmadığını gördüm
Üniversite için mi çıkmıştınız?
Parayı nasıl buldunuz bir de?
evet üniversite için çıkmıştım ve ailemden 8-9 saat uzaktaydım iyi olmuştu benim için o zaman ama zor bi dönemdi benim içinde tek yaşadığım için
aylık para gönderiyorlardı yetmeye çalıştırıyordum
19 yaşında ama bir sene buçuk sene falan kalıp tekrar aile evine döndüm
Üni için çıkıp döndünüz herhalde
Yok işe girmiştim
Üniversiteye başladığımda böyle devam etti dönmedim ancak ilişkilerimi hep sıcak tuttum
Ailemden ayrı eve 20 yaşımda çıktım. Ama sanılmasın ki, tek başıma. Evlendim. The end.
19 yaşındayım hala ailemleyim bu sene uni okuyacm hala ayri eve çıkacağımi zannetmiyirm
Anne evindeyim hiçbir şeyime karışmıyolar o yüzden ayrı ev ihtiyacı duymuyorum.
26 yaşındayım hala ailemle yaşıyorum daha ayrı eve çıkamadık 😅
Şu anki ekonomik koşullarda gördüğün üzere, ayrı eve çıkan dayanamayıp tekrar aile evine dönüyor. haha
Öğrenci evine 22 yaşında 2 sene
İş sebebiyle 30 yaşında 2 sene
Sonra yine aile evi
18 yaşında çıktım Muğla'da öğrenci evi tutmuştum tek başıma yapamadım zor geldi sorumluluklar uniyi de bıraktım aile evine döndüm
Pes etmeseydiniz keşke.
canım çok zordu ya kalabalık ailede büyüdüm koca evde yalnız yapamadım ama şu an yeni bı üniversite okuyorum kyk da kalıyorum daha rahatım
Buna sevindim. Böyle devam. Mecbur kalınca insan yalnız da kalabiliyor ama. Kendinizi sevin. Her zaman yanımızda birileri olmuyor maalesef.
uni bitip ise baslayinca 25 yasinda kendi evimi kutmustum
22 yaşımdan beri Türkiye'de yaşamıyorum o yüzden 3 sene olmuş.
Cikmadim 26 yasindayim
Yuh
@Peteninejdergasii yani olabilir aslında niye yuh diyorsunuz? Ailesiyle mutlu demek ki.
Kendi ayakları üzerinde duramayan da diyebiliriz
Sanane kardesim baba parasi var ki yiyoruz calismadim calismicamda sen surun hahahhahah suna bak sana fikrini soran olmadi
Ge ber
Suanki paramla senin yasadigin bos hayatini satin alirim onuda bil bidahada kimsenin yasantisina dil uzatma bak isine
Peri karşındaki insan hakkında hiç bir bilgin yoksa sessiz kalmayı öğren. Türkiye'de yaşıyorsun zaten.
Seninde bilgin yoksa sende sessiz kalacaksin o zaman. Turkiye almanya fransa farketmez
Sözlerini kaale bile almam.
Havlama
Seviyem değilsin tc de yaşayan turko.
@Peteninejdergasii 26 yaşındayım 22 bin TL'nin üzerinde maaş alıyorum ailemin boşta dairesi var ama hala aile evinde yaşıyorum bunun kendi ayaklarının üzerinde durmakla bir alakası yok
1k dolar aylık yeterli oluyor mu?
Oglum sen saka misin millete ne bulasiyorsun rahat birak insanlari isine bak isine
@Peteninejdergasii kira ödemiyorum fatura ödemiyorum ( kendi faturalarım hariç ) ve bekarım gayet yetiyor
O hâlde yeterli olacaktır gibi teşekkürler
14 te ayrıldım bireysel eve çıkmam 18
Neden o kadar erken
Lise de hergün gelip gitmek istemedim pansiyonu vardı orada kaldım
19 yaşında ayrıldım o gün bu gündür 9. senem
Üni için mi
Evet
19umda. kendi evim değil ama olsun
Üni için mi
Geri mi döndünüz sonra?
Erkek arkadaşımla yaşıyorum
18 ve şu an yine 18 yaşındayım
Üniversite için çıktınız yani?
Hayır ailem yüzünden.
Çıkamadım..
25-26 falan dı gerhalde
24 de çıkıyom daha çıkmadıım
Kızların evden bı çıkma hevesi var nedense
Üniversitedeyken bi çıktım çıkış o çıkış kanka
Soru şu ciktigimizi nerden biliyorsunki
Keyfim iyi aile evinde cikmam
20 yim çıkamadım daha
Ayrı eve çıkmamız mı lazım ki? 😂
23 ya da 34 dü galiba
Pek çıkasım yok baba evi rahat.
18 yaşımda üniversitede ayrı eve çıktım
Evlenene kadar çıkamıycaz galiba
Maalesef daha cikamadim
18 yaşımda çıktım. Çok mutluyum
Ailen nasıl izin verdi çalışıyon mu?
Harçlıklarımı biriktirdim ve çalışmaya başladım. O yıllarda ekonomi bu kadar kötü değil di. Şimdi bi düzenim olmasa asla ayrılamazdım
Hangi il merak ettim
İstanbul tabi ki. İpini koparan kacıyo kardeşim 😃
İstanbul artık kalabalık
Her zaman bu böyleydi. Türkiyede ki her ilden kalabalıktır İstanbul
Bide istiklal var beyoğlu sigara atıyorlar yerlere leş gibi pis iğrençler her b. k var hırsız uğırsuz sapığı maynağı beyoğlunda ıyyy düzensiz evler eski artık yıkıldı desen yıkılcak durumda sıkışık yerler
19 yaşımda çıktım ilk
15 yaşından beri ailemden ayrı kalıyorum
20 yaşımdayım bu yaşta çıktımm
öğrenci evi ama
24-25 filandım her halde!
19umda
Üni için mi
18de
Üni için mi
20yaşında
Üni için çıkıp geri mi döndünüz
Üni için çıkıp daha dönmedim
17 yaşımda
Neden o kadar erken
Hayat şartları
14 yaşın da
Neden o kadar erken
Hayat şartlarım zordu o yüzden
18...
Üniversite için mi?
Yoo yurt dışına gittim 🙂
Parayı nasıl buldunuz bir de?
Ozamanlar paramız bukadar değersiz değildi
İnşallah düzelir ekonomimiz.
Insallah ama hiç umudum yok.
Varsa imkanin kaç
41...
19 yaşımda
Üniversite için mi?
Parayı nasıl buldunuz bir de?
Evet üniversite için. Para konusunda da aile destek çıktı
25 yaşında
Çıkmadım henüz.
17 yaş
Bu ekonomide çıkılmaz eve falan zaten.
çıkmak istiyooom 🥺
18 Yasimda
21 kısa sürdü