Yaşadığım şehirde 9 Bin liradan ucuz ev yok, 2 yıl öncesine kadar gayet ucuz bir yerdi burası. Şu an 2 asgari ücret alan bir ailede maaşın 1 veya daha fazlası komple kiraya gidiyor, niye kimse sesini çıkarmıyor buna ya?
Ev sahibiyle davalık olduk, binbir türlü yalan, iftira, katakulliye başvuruyor.
Yasal olarak bile haklarımız güvence altında değilken nasıl barınacağız bu ülkede?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
bu ev sahipleri var ya evlerini her zaman değerinin 5 katına kiralamak için her şeyi yapıyorlar bunun nedeni evinin değerini bilmemesi
onlarında aklı sırf para da kalmış insanında değil kimse kusura bakmasın o insanlar yeri geldiğinde geçinemiyoruz dan bahsediyorlar ne zaman düzelir o da belli değil yani
Antalya'da 2 farklı semt üzerinden örnek vermek istiyorum bu konuda;
Konyaaltı düzgün ve denize yakın semtlerden biri, bir de Kepez diye bir ilçe var, komple kötü bir yer diyebiliriz.
2 yıl önce Konyaaltında ortalama bir evin kirası 2500 lirayken Kepezde 600-700 liraydı, aradaki oran farkına bak.
Şimdi konyaaltı'nda 10-25 aralığındayken Kepezde 9-17 bin aralığında.
Eskiden Konyaaltı 2500'da bizim ev 700 eder diyordu kepezliler, şimdi o 12'yse ben 11'e veririm diyor. Sonra konyaaltı'ndaki ev sahibi bu ilanı görüp "ulan Kepezde bile 11 Bin olmuş, benim ev rahat 25 eder" diyor. Sonra yine kepezdekiler yükseltiyor 😂 böyle böyle sonsuza kadar devam
İnsanlarda kıyasla ve ucuz - pahalı algısı kalmadı, saçmalamaya başladılar
aynen öyle saçmalamaya başladılar
yerine göre fiyat belirliyorlar ve beni delirtiyorlar
bende geçen eskişehir den kiralık ev bakıyorum
devlet hastanesine yakın diyor ev kirası 7 bin lira evin yeri eskişehir in dışında resmen bir ucunda kendi araban olması lazım gidip gelmen için
şehirin içinden tutarım daha iyi yani en azından yürürüm aynı paraya denk gelir.
Ben şimdi davalığım ev sahibiyle, 1 yıl sürecek aşağı yukarı. Kaybedersem Eskişehir'e taşınacağım 😂 eskiye göre orası da pahalıymış ama Antalya'ya kıyasla çok uygun... Türkiye yaşayabileceğim tek ucuz şehir orası yani.
hadi ben kendi evimdeyim şimdi ama bu da olmayacak yakında yani kirada yaşamak zorundayım
eğer olurda eskişehir e gidersem gel kirayı bölüşelim :D :D
Kanka burada 3 kişi paylaşıyoruz, manit ben ve başka bi ev arkadaşı var. Üçüncü ev arkadaşından kurtulmak için gitcez Eskişehir'e kusura bakma 😂
Son 2 yılda 4 kere ev arkadaşı değiştirdik, yetti artık fjdşsi
tüh yahu olmadı bak :D sizde çoğalmışsınız iyice ama :D
Reisciler mutlu oluyor bu durumda güzel daha güzel günler gelecek
Zor maalesef