Ev kiralarına ne zaman bir çözüm bulunacak?

Yaşadığım şehirde 9 Bin liradan ucuz ev yok, 2 yıl öncesine kadar gayet ucuz bir yerdi burası. Şu an 2 asgari ücret alan bir ailede maaşın 1 veya daha fazlası komple kiraya gidiyor, niye kimse sesini çıkarmıyor buna ya?

Ev sahibiyle davalık olduk, binbir türlü yalan, iftira, katakulliye başvuruyor.

Yasal olarak bile haklarımız güvence altında değilken nasıl barınacağız bu ülkede?

Ev kiralarına ne zaman bir çözüm bulunacak?
Cevapla