Biriyle konuşuyorsun hemen" sen Almanya'ya vs gelmek için benimle konuşuyorsun" diyorlar :D
Neden bu algı var yahu :D

Biriyle konuşuyorsun hemen" sen Almanya'ya vs gelmek için benimle konuşuyorsun" diyorlar :D
Neden bu algı var yahu :D

Çünkü birçok kız erkek ayırt etmeksizin amaç o😂 hepimiz bir şekilde yurt dışına gidip daha iyi şartlarda yaşamak istiyoruz. Evlenmek de bunun en kolay yollarından birisi
Uçakla gidicem😂
Almanya bizi kıskanıyor mu bi bakıp geleyim dicem ama şimdiden kurulu düzenim var geri gelemem tühh neyse ordan reisimi desteklerim ahsjs
Yok gelmem bisikler sürmeyi öğrenirim
Cevap
1Cevap
Ön yargıdan
Bilmem, bunu ilk kez sizden duydum. Tahminim millet olarak ne kadar yurt dışında yaşamaya hevesli olduğumuzun farkında oldukları için, diycem.
Öyle bir algı yok durum amaç hedef öyle çünkü. 🤔😂
Herkes de durumun farkında🤔
Diyelim ki öyle ne olacak yani!
Haksız bı zan herkes öyle değil yia 😄
Çünkü öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?