Herkes kendi dalgasında. Kız arkadaşlarımdan hayır yok. Zaman geçmiyor, siz neler yapıyorsunuz? 


Nasipse abimi alıp köye gideceğim. Kendisi engelli olduğu için bir yere çıkamıyor. İkimizin içinde hava değişikliği olacak. Planlarım var eğlenceli zaman geçireceğimizi düşünüyorum. İkimizde heyecanlıyız. Kardeşler candır <3
Öncelikle iyi geceler dilerim ben şimdi gece kuşu modumu açtım önce 5 bölüm Criminal Minds izleyeceğim ardından gece atıştırması yapacağım ardından Cs Go oynayacağım sabaha karşı 7’de yatmayı düşünüyorum benim planım bu Bursa’dan bulunduğun yere selamlar sana ve sevdiklerine sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür dilerim 🙂😊😇🤗👋
Cevap
14Cevap
Bende de durum aynı çok sıkılıyorum herkes kendi dalgasında gibi. şarkı dinliyorum şu an ve uykumun gelmesini bekliyorum öyle sen?
Ben de uzanıcam belki uyurum
İyi geceler
Sana daa
Şu hayatta sıkılmayı bir de ben öğrenebilsem. Wp online olamıyorum. Yazan yazana. Dinlenme diyorlar sanki bana. 😃
İnan yoğunluk daha güzel sıkılmaktan. Kimse sallamıyor beni.
Kimse sallamıyorsa kendine bakacaksın. Kendin bir şeylerle upraşacaksın. Hayat bu bakarsın yaşlanmışsın. Başkaları bana baksın diye diye ömür geçmiş.
Dizi film izliyorum genelde bu tür durumlarda. Bazen rastgele birini açıp vakit geçirmeye çalışıyorum. Kulaklığı takip yürüyüş iyi gelir ayrıca
Demlenmeye devam, müzik ve gece.. Keyifli geceler..
Yat kalk sıkıcı arkadaşlık yok zaten 😃 zaman geciyo
Soru soruyorum görüş yazıyorum 😎
Ben de öyle yapayım bari
Yap ya etkileşim çoğalsın 😃
Final ödevimi yazıyorum
Kolay gelsin
Teşekkür ederim 🦋
Ben de sıkılıyorum 🫤
Sohbet etmek ister misiniz
Hayır
Peki, neden
Uykun da mı yok
Hiç yok
İyi geceler
Bende sıkılıyorum dizi izliyorum da yine sıkıntım geçmiyor
Gününü ne ile geçiriyorsun normalde calisiyormusun
Evdeyim genelde. Çalışmıyorum şimdilik.
Pazartesinin gelmesini bekliyorum sfsfsjdjd
Ayni seyler yat kalk ev isi falan
Film izledim uyuyakalmışım
Şarkılar bizi söyler programıni izliyorum
Hiç sen?
Hiçbir şey
ayni yaaa. gemisini kurtaran kaptan
Hangi diziye başlasam diye düşünüyorum..
işler güçler eve gelince de evciller :D
Çalışıyorum iş yerinde
Salamancalar sıkılmaz
Yatıyorum
Sö okuyorum
Vpn ile film izliyorum
Neden sıkılıyorsunuz ben geziyorum dışarıda
Uzanıyorum...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?