Öncelikle Merhabalar
Bi kız var onunla tanışmak istiyordum ama sosyal medyalarda bulamadım abisini buldum. Abisine mesaj attım. Ben onunla tanışmak istiyorum bana numarasını verir misin bu mesajı ona gösterir misin diye. O da cevap olarak sen kimsin adını söyle yoksa seni şikayet edicem şimdi karakola gidiyorum seni bulacam yazmaya başladı çok korktum mesajı sildim ama hesabı silmedim silmeli miyim. Şikayetçi olsa beni hapse atarlar mı?
Bi kız var onunla tanışmak istiyordum ama sosyal medyalarda bulamadım abisini buldum. Abisine mesaj attım. Ben onunla tanışmak istiyorum bana numarasını verir misin bu mesajı ona gösterir misin diye. O da cevap olarak sen kimsin adını söyle yoksa seni şikayet edicem şimdi karakola gidiyorum seni bulacam yazmaya başladı çok korktum mesajı sildim ama hesabı silmedim silmeli miyim. Şikayetçi olsa beni hapse atarlar mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer