Herkes bir yolunu yordamını buldu, ben kaldım öylece, benim gibi olan var mı?

Hayatım çok kötü dönemden geçiyor yaklaşık 4 yıldır. Herkes kendi yolunu çizdi bi şekil iyiye gittiler fakat ben hâlâ çok kötüyüm, hiçbişey yapamıyorum. Sınava hazırlanıyorum fakat bu sefer de üniversite de nasıl sosyal olacağım o kafamı karıştırıyor. Çok özgüvensizim, çok fazla düşünüyorum, çalışma hayatını nasıl becereceğim diye. Benim gibi olan var mı acaba? Bunlar da geçecek mi?
Herkes bir yolunu yordamını buldu, ben kaldım öylece, benim gibi olan var mı?
Cevapla